X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

35.98 zł

Rabat: 12.02 zł
Cena katalogowa: 48.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing medialny

Jupowicz-Ginalska Anna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa:
ISBN: 9788376412368

Opis:

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Klienci, którzy kupili Marketing medialny wybrali również:

Fox Jeffrey - Jak zostać mistrzem marketingu
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fox Jeffrey
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Vocatio
Rok wydania: 2005
Stron: 166
39.00 zł
32.02 zł
Dodaj do koszyka
Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye - Marketing to działa
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Stron: 324
59.00 zł
43.51 zł
Dodaj do koszyka
Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka - Marketing doświadczeń
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 192
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
Pazio Nemezjusz Mateusz - Marketing q lojalności
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pazio Nemezjusz Mateusz
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 300
59.00 zł
44.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing medialny - Jupowicz-Ginalska Anna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10