X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

42.05 zł

Rabat: 5.20 zł
Cena katalogowa: 47.25 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Toruń
Stron: 339
ISBN: 83-231-1764-0

Opis:

Spis treści

Wstęp (Założenia wstępne - tezy * Kategorie analityczne * Struktura pracy * Metodologia i źródła); Akulturacja polityczna i modernizacyjne tendencje akulturacyjne w polityce polskiej u progu nowego stulecia (Uwagi wstępne * Akulturacja polityczna a akulturacja kulturowa * Tendencje akulturacyjne w polskim dyskursie politycznym * Modernizacja * Społeczeństwo obywatelskie * Przesunięcie fazowe w procesie modernizacji * Amerykanizacja polityki polskiej * Uwagi końcowe); Marketing w politycznym zwierciadle (Uwagi wstępne * Marketing jako fenomen polityczny * Rynek polityczny * Marketing MIX * Marka produktu politycznego * Reklama w polityce i cykl życia produktu politycznego * Polityczne uniwersum "my" - "oni" * Instytucjonalizacja konfliktu * Uwagi końcowe); Marketing polityczny w krainie mitu: Uwagi wstępne * Marketing polityczny a mit * Symbol i slogan w narracji marketingu politycznego * Medialna kreacja opozycji mitycznych * Mit polityczny, symbole i niedookreśloność dyskursu * Manipulacja za pośrednictwem mitu politycznego * Uwagi końcowe); Marketing polityczny i wizerunek polityka jako elementy procesu komunikacji politycznej (Uwagi wstępne * Marketing polityczny jako element modelu komunikacji politycznej * Proces komunikacji w marketingu politycznym * Marketing polityczny i media * Wizerunek polityczny * Typy wizerunków politycznych * Wizerunek polityczny jako struktura mityczna * Autokreacja wizerunku w procesie komunikacji politycznej * Uwagi końcowe); Marketing polityczny - konieczność polityki XXI wieku? (Uwagi wstępne * Marketing polityczny jako fenomen postmodernistyczny * Niedookreśloność politycznej narracji marketingowej * Niekoherencja formy i treści przekazu politycznego * Pragmatyczny wymiar marketingu politycznego * Uwagi końcowe); Negatywne kampanie wyborcze i kreacja wizerunku podmiotu politycznego jako aktora zorientowanego na konflikt (Uwagi wstępne * Dychotomiczny obraz świata w dyskursie politycznym * Kampania negatywna * Rytualizacja konfliktu i kampanii negatywnych w dyskursie politycznym * Kampanie negatywne i konflikt. Casus polskich wyborów samorządowych i parlamentarnych * Uwagi końcowe); Integracja Polski z Unią Europejską jako szczególny przypadek tendencji akulturacyjnych w polityce polskiej początku XXI wieku (Uwagi wstępne * "Jestem na TAK!" Integracja z Unią Europejską jako manifestacja procesów akulturacyjnych w polskim dyskursie politycznym * Parlamentarny dyskurs prounijny * Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej * Sojusz Lewicy Demokratycznej i Unia Pracy * Platforma Obywatelska/Młodzi Demokraci * Prawo i Sprawiedliwość * Polskie Stronnictwo Ludowe * Ugrupowania pozaparlamentarne * "Głosuj NIE dla UE!": dyskurs antyunijny jako przykład tendencji kontrakulturacyjnych w polityce polskiej * Kontrakulturacyjny dyskurs parlamentarny: Samoobrona RP i Liga Polskich Rodzin * Liga Polskich Rodzin * Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej * Kontrakulturacyjny dyskurs pozaparlamentarny * Partie polityczne * Organizacje niepolityczne i stowarzyszenia * Uwagi końcowe); Typ idealny a polska empiria: tendencje akulturacyjne w polityce III Rzeczpospolitej (Uwagi wstępne * Akulturacja polityczna: przypadek III RP * Tendencje natywistyczne w III RP * Tendencje kontrakulturacyjne w polskim dyskursie politycznym * Amerykanizacja polityki a polska empiria * Uwagi końcowe); Aneks; Bibliografia; Indeks; Summary

Klienci, którzy kupili Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. … wybrali również:

Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 328
39.90 zł
27.73 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Nowak Andrzej - Historia i Polityka
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowak Andrzej
Wydawca: Biały Kruk
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 398
72.45 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Miejsce wydania: 8
Stron: 266
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing polityczny a procesy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczpospolitej - Marek Jeziński
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Polityka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10