X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

30.34 zł

Rabat: 5.36 zł
Cena katalogowa: 35.70 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing polityczny w regionie

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 218
Format: B5
ISBN: 9788323332565

Opis:

 Marketing polityczny w regionie
 

Transformacja ustrojowa w Polsce spowodowała powstawanie nowych elit politycznych. Proces ten przebiegał zarówno w strukturach centralnych, jak i regionalnych oraz lokalnych i był zauważalny dla obserwatorów życia politycznego. Publicyści i eksperci zwracali głównie uwagę na elity krajowe, ich formowanie się oraz sposób dochodzenia do władzy we wspólnotach samorządowych nie wywoływał już takiego zainteresowania. Tymczasem w miarę utrwalania się demokratycznych procedur instrumentem nieodłącznym, wykorzystywanym przez większość polityków i samo-rządowców, stał się marketing polityczny. W niniejszej publikacji jest on rozumiany jako ogół czynności, technik, metod i środków, które ułatwiają, wręcz umożliwiają podmiotom politycznym osiągnięcie sukcesu wyborczego. Takie pojmowanie marketingu sprawia, że stanowi on niejako nieodzowną część polityki, gdyż rola, jaką odgrywa, traktowana jako zespół funkcji oraz oczekiwań, powoduje, że w zasadzie tylko z jego pomocą możliwe jest zdobycie i utrzymanie władzy.
                                                                  ( fragment Wprowadzenia)



Spis treści
 
Wprowadzenie
      
1. Teoria i historia marketingu politycznego    
1.1.  Próba systematyki definicji marketingu politycznego
1.2. Marketing polityczny w ujęciu historycznym  
1.3.  Marketing ekonomiczny, polityczny i wyborczy - podobieństwa i różnice 
     
2. Samorząd regionalny
2.1.  Pojecie regionu
2.2.  Funkcjonowanie polskich regionów - zarys przemian
2.3.  Koncepcje i realizacja tworzenia regionów w 111 RP
2.4. Ukształtowanie samorządu województwa w Polsce

3. Rezultaty empirycznego zastosowania marketingu politycznego w Polsce
na przykładzie wyborów 1989-2011
3.1.  Kampanie lat 1989-1994 jako przykład marketingu nieprofesjonalnego
3.2. Wybory 1995-2000-czas rozwoju
3.3.  Nowoczesne działania przedwyborcze w latach 2001-2007
3.4. Nowa jakość    elekcje 2009-2011

4.  Kampania wyborcza jako narzędzie służące osiąganiu i utrzymaniu władzy
4.1.  Kampania wyborcza jako obiekt badań
4.2.  Ewolucja kampanii wyborczych
4.3. Organizacja kampanii wyborczej polityka działającego na szczeblu
regionu

5. Doskonalenie wizerunku i promocja kandydata jako elementy marketingu
politycznego w regionie
5. l. Kreowanie wizerunku polityka w regionie
5.2. Wykorzystaniepromotion mix na poziomie województwa
5.3.  Egzemplaryczność regionalnych działań przedwyborczych

Podsumowanie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków

 
Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989–2011 oraz wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas walki wyborczej o fotel radnego.
Ponieważ przedstawione w książce treści odnoszą się do wiedzy z różnych specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, ale również ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.
 
Agnieszka Szczudlińska-Kanoś – doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, adiunkt w Instytucie Spraw Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Absolwentka zarządzania i marketingu Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ oraz politologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się na zagadnieniach związanych z marketingiem politycznym, samorządem terytorialnym oraz polityką społeczną.

Klienci, którzy kupili Marketing polityczny w regionie wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
54.90 zł
38.15 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
54.86 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing polityczny w regionie - Szczudlińska-Kanoś Agnieszka
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10