X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

44.78 zł

Rabat: 20.12 zł
Cena katalogowa: 64.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing sportu

Sznajder Andrzej
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2012
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 316
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320819915

Opis:

Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: •klubami sportowymi, •związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.

Klienci, którzy kupili Marketing sportu wybrali również:

Pruchnicka-Grabias Izabela - Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pruchnicka-Grabias Izabela
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2013
Stron: 388
79.00 zł
61.62 zł
Dodaj do koszyka
Stańczak-Strumiłło Kamila - Uwarunkowania rozwoju funduszy inwestycyjnych w Polsce
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stańczak-Strumiłło Kamila
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 380
68.00 zł
50.97 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 2. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 364
62.00 zł
52.70 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 3. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 245
46.50 zł
39.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing sportu - Sznajder Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Sport
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10