X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

44.78 zł

Rabat: 20.12 zł
Cena katalogowa: 64.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing sportu

Sznajder Andrzej
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2012
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 316
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320819915

Opis:

Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: •klubami sportowymi, •związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.

Klienci, którzy kupili Marketing sportu wybrali również:

Pruchnicka-Grabias Izabela - Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pruchnicka-Grabias Izabela
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2013
Stron: 388
79.00 zł
61.62 zł
Dodaj do koszyka
Stańczak-Strumiłło Kamila - Uwarunkowania rozwoju funduszy inwestycyjnych w Polsce
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Stańczak-Strumiłło Kamila
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2013
Stron: 380
68.00 zł
50.97 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 2. Relacje banku z kluczowymi interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 364
62.00 zł
52.70 zł
Dodaj do koszyka
Marcinkowska Monika - Kapitał relacyjny banku. Tom 3. Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcinkowska Monika
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2013
Stron: 245
46.50 zł
39.52 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing sportu - Sznajder Andrzej
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Sport
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10