X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

50.40 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 50.40 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing szkół wyższych

Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 375
Format: B5
ISBN: 8372052018

Opis:

Potrzeba stosowania marketingu w polskich szkołach wyższych zrodziła się wraz z powstaniem i rozwojem rynku usług edukacyjnych na początku lat 90. XX w. Marketing uczelni odnosi się do rynkowych zachowań szkół wyższych i opiera się na założeniu, że podobnie jak i inne organizacje przyjmują one aktywną postawę wobec otoczenia, kształtując relacje z uczestnikami rynku.
Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną ideę określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy rynku edukacyjnego, a także młodzi adepci dziedziny marketingu. Autorzy reprezentują uczelnie państwowe i prywatne. W publikacji próbują znaleźć odpowiedzi na pytania związane nie tylko z samą filozofią myślenia kategoriami marketingowymi w szkole wyższej, ale również stosowanymi tam narzędziami marketingowymi.
Książka adresowana jest do Czytelników, którzy z ciekawości, zawodowego obowiązku lub konieczności stanęli m.in. przed takimi problemami:
Czy usługa edukacyjna jest produktem, a student klientem na rynku?
W jaki sposób pogodzić cele społeczne, którym ma służyć uczelnia z jej celami
rynkowymi?
Czy wykształcenie absolwentów może być elementem przewagi konkurencyjnej
uczelni?
Więcej reklamy czy public relations? Jakie zadania spełnia promocja uczelni - rekrutowanie kandydatów czy budowanie wizerunku?
Czy można pogodzić prosprzedazowe działania marketingowe z postulatem wysokiej jakości nauczania?
W jaki sposób regulacyjna rola państwa wpływa na stosowanie marketingu w uczelniach?
Wykładowca a student: mistrz uczeń, wyrocznia czy przyjaciel.
Czy koncepcja kształcenia ustawicznego zredukuje negatywne skutki działania czynników demograficznych?

Spis treści
Przedmowa
CZĘśĆ I. ISTOTA I ZNACZENIE MARKETINGU W SZKOLE WYŻSZEJ
Jerzy DietlCzy potrzebne jest zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym?
Magdalena Krzyżanowska
Marketing usług edukacyjnych szkoły wyższej
Marianna Daszkowska, Dariusz Dąbrowski
Koncepcja systemu marketingu usług edukacyjnych
Barbara Iwankiewicz-Rak
Zarządzanie marketingowe szkołą wyższą
Jan Jerschina
Zastosowanie badań marketingowych na użytek szkól wyższych
Dariusz Sobotkiewicz
Organizacja marketingu w szkole wyższej
Cezary Kościelniak, Dariusz Sobolewski
Polityczne uwarunkowania marketingu szkól wyższych
CZĘśĆ II. OTOCZENIE MARKETINGOWE SZKOŁY WYŻSZEJ
Arkadiusz Kulig
Rynek usług edukacyjnych w Polsce na poziomie wyższym
Paweł Krzak
Wpływ otoczenia marketingowego na działalność szkół wyższych
Radosław Dawidziuk
Rynek usług edukacyjnych - aspekty prawne i sytuacja sektora szkól wyższych
CZĘśĆ III. ZACHOWANIA NABYWCÓW USŁUG EDUKACYJNYCH
Grażyna światowy
Marketingowa orientacja na klienta w zarządzaniu szkołą wyższą
Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk
Decyzje maturzystów o wyborze uczelni i ich determinanty
CZĘśĆ IV. BUDOWANIE POZYCJI KONKURENCYJNEJ SZKOŁY WYŻSZEJ
Piotr Ratajczyk, Bogdan Sojkin
Kształtowanie pozycji konkurencyjnej szkoły wyższej i jej oferty edukacyjnej
Mirosława Pluta-Olearnik
Rozwój nowych form edukacji na poziomie wyższym ? wyzwania i szanse dla polskich uczelni.
Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
Wykształcenie absolwentów elementem kształtowania pozycji rynkowej uczelni
Część V. Zarządzanie jakością usługi edukacyjnej
Mariusz Szabłowski
Poziom nauczania jako dylemat marketingowy uczelni
Anetta Ostaszewska
Kontrowersje wokół interpretacji jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym
Paweł Zeller
Proces oceny jakości usług szkoły wyższch z perspektywy studenta
Część VI. Polityka cen w szkole wyższej
Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki
Cena na rynku edukacji wyższej
Maciej Kolasiński, Piotr Lisiecki
Strategie cen w szkołach wyższych
Część VII. Komunikacja marketingowa szkoły wyższej
Wiesław Ciechomski
Uwarunkowania i sposoby promocji uczelni
Dariusz Tworzydło, Sławomir Gawroński
Wykorzystanie public relations w zarządzaniu szkołą, wyższą
Ewa Małgorzata Cenker
Wykorzystanie mass mediów w promocji szkoły wyższej
Anna Janiga, Katarzyna Barcińska
Reklama szkoły wyższej
Piotr Spychała, Michał Szlachcic, Tomasz Wudarzewski
Wykorzystanie aktywnych form dydaktycznych w działalności promocyjnej uczelni
Zdzisława Dacko-Pikiewicz
Tożsamość uczelni ? więcej niż logotyp
Część VIII. Czynnik ludzki w marketingu szkoły wyższej
Henryk Mruk
Osobowość profesora jako czynnik budowania wizerunku szkoły wyższej
Sylwia Rudnicka
Relacje interpersonalne pomiędzy nauczycielem akademickim a studentem
Jerzy Paszkowski
Specyfika marketingu personalnego w szkolnictwie wyższym
Dariusz Oczachowski
Znaczenie personelu w budowaniu relacji w szkołach wyższych
Bibliografia
Autorzy
Informacje o redaktorach


 

Klienci, którzy kupili Marketing szkół wyższych wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.69 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
40.24 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing szkół wyższych - Nowaczyk G., Kolasiński M. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10