X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

53.43 zł

Rabat: 19.02 zł
Cena katalogowa: 72.45 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing - to działa! Twoja firma więcej warta dzięki przedsiębiorczemu marketingowi

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 322
Format: B5
ISBN: 9788326405716

Opis:

Marketing - to działa! Twoja firma więcej warta dzięki przedsiębiorczemu marketingowi


* Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
* Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?
* Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?


Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.


Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty!


Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.

Twoje projekty marketingowe będą naprawdę skuteczne!




Spis treści:


Podziękowania

Wprowadzenie
Przesłanie książki
Dorobek autorów i powstanie książki
Znaczenie marketingu
Jeden plan marketingowy nie wystarczy
Wpływ internetu na plany marketingowe
Wyzwania następnego dziesięciolecia

1. Stymulowana marketingiem strategia zarabiania nadzwyczajnych pieniędzy

Pozycjonowanie w celu podwyższenia wartości dodatkowej oferty
   Kompetencje wyróżniające oraz trwała przewaga konkurencyjna
   Pierwsze kroki: segmentacja i ustalenie celów
Społeczności wirtualne: segment doskonały
   Przykład segmentacji - Tandem`s East
   Sprawdzenie segmentacji pod kątem przedsiębiorczości
Pozycjonowanie
Powiązanie elementów wartości oferty: kompetencji wyróżniających, trwałej przewagi konkurencyjnej i pozycjonowania
   Orvis Co. - doskonałe przedsiębiorcze pozycjonowanie
   Victoria`s Secret i Limited Brands - doskonała integracja pozycjonowania, segmentacji i kompetencji wyróżniających
Pozycjonowanie, nazwy i hasła reklamowe
   Hindustan Lever: pozycjonowanie i oferta skierowana do podnóża światowej piramidy
   Niezaspokojona potrzeba

2. Wyszukiwanie, weryfikowanie i opracowywanie pomysłów

Szukanie rynków bardziej otwartych
Ocena konkretnych pomysłów na działalność - metoda testu konceptu
   Trakus: wartość testu konceptu
   Tworzenie pomysłów w Idealab
Test konceptu: co to jest i kiedy najlepiej go stosować
   Jak realizować test konceptu - wskazówki praktyczne
   Test konceptu wśród dystrybutorów
   Weryfikacja koncepcji
   Wykorzystanie internetu do testów konceptu
   Zastrzeżenia dotyczące testów konceptu
Podsumowanie metody testu konceptu
   Victoria`s Secret wykorzystuje swoje sklepy jako pole doświadczalne do testowania nowych produktów i marek

3. Polityka cenowa - często niewłaściwie stosowany sposób na uzyskanie nadzwyczajnych zysków

Polityka cenowa
Od początku stosuj właściwą cenę - jej późniejsze podniesienie jest trudne
Sposoby ustalania przychodów przy różnych poziomach cen
   Metody badawcze w sytuacji rynkowej
Internet jako idealne narzędzie do testowania cen na rynku i dobre narzędzie cenowego testu konceptu
   Wykorzystanie internetowych testów konceptu do zbadania reakcji na ceny komputerowych urządzeń zewnętrznych
   Victoria`s Secret wykorzystuje do eksperymentów rynkowych swoją rozbudowaną sieć sklepów
Metody badawcze przed wejściem na rynek - testowanie cen i koncepcji
   Przykład cenowego testu konceptu: baterie kuchenne Able
   Reakcja na cenę zależy od postrzeganej wartości: przykładu ciąg dalszy
Ustalanie ceny, pozostałe elementy zestawu instrumentów marketingowych i postrzegana wartość oferty
   Cena i wartość postrzegana
   Ustalanie ceny na własność intelektualną
   Co jeszcze może wpływać na reakcję na cenę?
   Postrzegana wartość w obrocie międzyfirmowym
   SAS Institute, Inc. - bardzo efektywne zarządzanie postrzeganą wartością dla klienta
   Ceny ustalane przez klientów

4. Decyzje dotyczące dystrybucji, powiększające trwałą przewagę konkurencyjną
Obowiązkowe elementy każdego systemu dystrybucji
   Ocena możliwości dystrybucyjnych: przykład odpośredniczenia
   Inne aspekty tworzenia systemu dystrybucji - dystrybucja bezpośrednia a dystrybucja pośrednia
Własna sieć dystrybucji - najwyższy stopień kontroli
   Strategia dystrybucji przez "sklepy firmowe" stosowana przez firmy Victoria`s Secret i Limited Brands
   Łączenie sprzedaży tradycyjnej i internetowej
   Możliwości dystrybucji wyłącznej
Dystrybucja wyłączna
   Information Resources, Inc. - firma, która powstała dzięki wyłączności
   Ocena wyłączności kanału dystrybucyjnego
   Wyłączność na jeden produkt
Dystrybucja intensywna
Dystrybucja selektywna
   Brooks Sports - połączenie dystrybucji selektywnej z efektywnym pozycjonowaniem i segmentacją
Dystrybutorzy typu VAR
   NICE Systems - przykład dystrybucji typu VAR
   Preservation Hall Jazz Bands - przykład dystrybucji selektywnej
Dynamiczne zarządzanie dystrybucją
   Superscope, Inc. - firma, której nie udało się znaleźć złotego środka
   Franklin Electronic Publishers
Franczyza: jeszcze jedna forma dystrybucji
   Różne rodzaje franczyzy
   Z perspektywy franczyzobiorcy
   Ważne informacje dla franczyzobiorcy zawarte w dokumencie UFOC
   Z perspektywy franczyzodawcy
   Rita`s Water Ice - udane przedsięwzięcie franczyzowe
Rozwiązywanie i przewidywanie konfliktów między partnerami kanałów dystrybucji
Test konceptu wśród dystrybutorów

5. Jak wejść na rynek, aby zmaksymalizować zyski w całym okresie życia produktu lub usługi

   Wykaz kontrolny działań koniecznych przed premierą produktu
Klienci referencyjni
   Dotarcie do docelowych klientów referencyjnych
   Stworzenie atrakcyjnej oferty
   Ustalenie wewnętrznego planu wykorzystania zasobów w celu pomyślnego wdrożenia projektu
Etap wersji beta
Zapewnienie produktowi zewnętrznego wsparcia
Szukanie partnerów do wejścia na rynek
Kanały dystrybucji

6. Skuteczna reklama firmy - częściowa prawda czy zupełna pomyłka?

Nawet wielkie firmy marnują sporą część nakładów na reklamę
Jak przedsiębiorca może poprawić skuteczność swoich reklam
Ocena kampanii - "częściowa prawda" czy "całkowita pomyłka"
   "Mniej więcej prawidłowy" eksperyment marketingowy
   Ocena kampanii przed realizacją jest cenniejsza niż ocena po
   Schemat eksperymentalnej reklamy firmy Franklin
Poprawa kampanii przed testem
   Strategia przekazu reklamowego
   Firma Hindustan Level (HLL) nie wykorzystała szansy przeprowadzenia eksperymentu
   Firma Synygy niskim kosztem stworzyła bardzo skuteczne wersje reklamy
   Strategia reklamy i testowania w firmie Victoria`s Secret
Planowanie mediów
   Przykładowy szablon oceny mediów
Rewolucja marketingu w wyszukiwarkach - ocena i maksymalizacja "zwrotu z inwestycji"
   Ocena zysków z marketingu w wyszukiwarkach internetowych
   Sposoby poprawy skuteczności marketingu w wyszukiwarkach internetowych

7. Jak wykorzystać działania public relations do zwiększenia wartości firmy

Jak zdobyć postrzeganą pozycję lidera
   Rzecznicy i orędownicy
   Powiązanie ze zbieraniem funduszy
   Agencje PR
   Koordynacja w czasie jest kluczowa
   Zarządzanie kryzysowe

8. Zarządzanie sprzedażą w celu zwiększenia wartości oferty

Rola personelu sprzedaży
Jaki zespół sprzedaży potrzebny jest firmie
   Kwestia kontroli
   W jakiej sytuacji skorzystać ze sprzedawcy, a w jakiej z przedstawiciela?
   Wybór przedstawicieli handlowych
   Efektywne zarządzanie przedstawicielami handlowymi
   Zarządzanie przedstawicielami a postrzegana wartość oferty
Sprzedaż bezpośrednia: osobiście czy przez telefon, przez internet, czy jeszcze inaczej?
Wielkość, wykorzystanie i organizacja personelu sprzedaży
   Wielkość i wykorzystanie personelu sprzedaży
   Wykorzystanie personelu sprzedaży o ograniczonej liczebności
   Organizacja personelu sprzedaży i koszty podróży
Wynagrodzenia
   Dopasowanie bodźców motywacyjnych
   Bodźce motywacyjne wobec kontroli i wobec horyzontów czasowych
   Wynagrodzenie za nowych i za dotychczasowych klientów - możliwy punkt zapalny
Przykład firmy Shadow Broadcast Services
   Pierwotny model biznesu firmy Shadow
   Późniejszy model biznesu firmy Shadow
   Rola i wynagrodzenie zespołu sprzedawców w firmie Shadow
Rekrutacja, szkolenie i strategia zatrzymania pracowników w firmie

9. Sprzedaż dzięki marketingowi

Narzędzia marketingowe wspierające proces sprzedaży
   Tworzenie listy potencjalnych klientów
Kwalifikowanie potencjalnych klientów
Jak wzbudzić zainteresowanie potencjalnego klienta
Złożenie oferty
Sprawdzanie referencji
Radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów
Złożenie ostatecznej oferty
Szkolenie jest niezbędne
Marketingowa strategia sprzedaży - przykład firmy Metricstream, Inc.
Związek między marketingiem i sprzedażą

10. Stosowanie promocji i marketingu wirusowego w celu maksymalizacji trwałej rentowności

Rozdawanie produktów za darmo
   Bezpłatne na próbę a bezpłatne na zawsze
Marketing wirusowy
   Kiedy gratisy się sprawdzają?
Event marketing, czyli organizowanie imprez
   Imprezy dla konsumentów
Product placement, czyli lokowanie produktu
Jak wygrać wojnę na gadżety

11. Wykorzystanie i alokacja zasobów marketingowych - program komputerowy Alloc
Przykładowy uproszczony problem alokacji zasobów
   Prawdy i mity zilustrowane tym przykładem
Jak oszacować reakcję sprzedaży na alternatywne działania lub poziomy zasobów?
W jaki sposób alokuje i wykorzystuje swoje zasoby firma Victoria`s Secret
Dodatek do rozdziału 11
    Alokacja pracowników sprzedaży na obszar Azji Południowo-Wschodniej

12. Działania marketingowe na rzecz zatrudnienia, rozwoju i zatrzymania pracowników
Pozycjonowanie
Segmentacja
Budowa zespołu i kultury korporacyjnej
Dotarcie do kandydatów
Wynagrodzenie
Wybór kandydata

13. Marketing prowadzony pod kątem działalności finansowej

Marketing produktu a marketing finansowy
   Plan marketingu finansowego
   Centrum inwestycyjne
Segmentacja inwestorów
   Aniołowie biznesu
   Fundusze i firmy Venture Capital (dostarczające kapitału wysokiego ryzyka)
   Inkubatory przedsiębiorczości
   Partnerzy korporacyjni i inwestorzy strategiczni
   Inwestorzy instytucjonalni
Wybór nazwy
Wycena akcji - wartość przedsiębiorstwa
Marketing skierowany do inwestorów
Pierwotna oferta publiczna (IPO)
Relacje inwestorskie

14. Budowanie silnej marki i silnej firmy
Synygy, Inc.: silna, stabilna i przedsiębiorcza firma
Dlaczego trudno jest zbudować markę?
   Czy przedsiębiorcy mogą pokonać trudności w budowaniu marki?
Dziesięć wskazówek na temat budowania silnych marek

Indeks
O autorach

Klienci, którzy kupili Marketing - to działa! Twoja firma więcej … wybrali również:

Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks - Tajemnice przyrody 5 Podręcznik. Szkoła podstawowa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 256
31.95 zł
28.44 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing - to działa! Twoja firma więcej warta dzięki przedsiębiorczemu marketingowi - Lodish Leonard M., Morgan Horward L., Archambeau Shellye
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10