X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

61.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług turystycznych

Wydawca: ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Rok wydania: 2009
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 273
Format: B5
ISBN: 9788360197776

Opis:

Celem niniejszego podręcznika akademickiego jest dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem stosunkowo nowych zjawisk, jak: aspekt terytorialny marketingu (marketing terytorialny w  turystyce), aspekt globalizacji (marketing międzynarodowy usług turystycznych), aspekt technologiczny (e-marketing usług turystycznych), oraz zastosowania instrumentów marketingowych w rozwoju relatywnie nowych form turystyki (np. agroturystyki), a także uwzględnienia nowych warunków zewnętrznych wpływających na działalność marketingową przedsiębiorstw turystycznych na eurorynku (funkcjonowanie biznesu turystycznego w ramach jednolitego Rynku Unii Europejskiej).
Spis treści:

WSTĘP 

Rozdział 1.
Stanisław Kuśmierski, Danuta Dudkiewicz
POJĘCIE, ZASADY I INSTRUMENTY MARKETINGU USŁUG TURYSTYCZNYCH
1.1. Pojęcie i koncepcje marketingu 1.2. Koncepcja marketingu usług turystycznych 1.3. Istota i podmioty rynku usług turystycznych 1.4. Marketing mix w turystyce 1.5. Segmentacja rynku usług turystycznych 1.6. System informacji marketingowej w turystyce Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 2.
Dariusz Ostrowski

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH
2.1. Istota i uwarunkowania zachowań konsumentów usług turystycznych 2.2. Ekonomiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich w turystyce 2.3. Kulturowe wyznaczniki aktywności turystycznych 2.4. Społeczne oddziaływanie a zachowania konsumenckie w turystyce 2.5. Psychologiczne determinanty zachowań konsumenckich 2.6. Proces podejmowania decyzji zakupu Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 3.
Ludwik Mazurkiewicz
PROCES PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE TURYSTYCZNYM
3.1. Planowanie marketingowe w strukturze planowania strategicznego przedsiębiorstwa turystycznego 3.2.Proces planowania marketingowego i jego etapy 3.3. Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa turystycznego 3.4. Segmentacja i ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 3.5. Cele, strategie i plan marketingowy Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 4.
Danuta Dudkiewicz
PRODUKT TURYSTYCZNY
4.1. Pojęcie i specyfika produktu turystycznego 4.2. Struktura produktu turystycznego 4.3. Rodzaje produktów turystycznych 4.4. Marka produktu turystycznego 4.5. Cykl życia produktu turystycznego 4.6. Strategie produktu turystycznego Pytania i zadania Zalecana literatura
Rozdział 5.
Janusz Sarnowski
CENA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE
5.1. Cena jako element marketingu mix 5.2. Cena a popyt w turystyce 5.3. Cena a podaż w turystyce 5.4. Formuły kalkulacji cen 5.5. Strategia kształtowania cen Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 6
Dariusz Ostrowski
DYSTRYBUCJA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
6.1. Pojęcie dystrybucji i kanałów dystrybucji 6.2. Dystrybucja bezpośrednia, pośrednia i wybór kanałów dystrybucji 6.2. Dystrybucja usług turystycznych za pomocą systemów rezerwacji - Globalne Systemy Dystrybucji (GDS) 6.4. Lokalizacja i aranżacja miejsca sprzedaży produktów turystycznych 6.5. Dystrybucja usług turystycznych za pośrednictwem i za pomocą internetu Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 7.
Barbara Dobiegała-Korona, Danuta Dudkiewicz
PROMOCJA W TURYSTYCE
7.1. Marketingowy system komunikacji 7.2. Proces komunikacji marketingowej 7.3. Sprzedaż osobista jako forma promocji na rynku usług turystycznych 7.4. Reklama na rynku usług turystycznych 7.5. Promocja sprzedaży na rynku usług turystycznych 7.6. Public relations jako forma promocji na rynku turystycznym 7.7. Marketing bezpośredni na rynku usług turystycznych Pytania i zadania Zalecana literatura
Rozdział 8.
Barbara Dobiegała-Korona
E-MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH
8.1. Wartości kreowane przez internet dla klientów 8.2. Segmentacja klientów internetowych 8.3. Informacje i badania marketingowe w Internecie 8.4. Kształtowanie oferty produktowej i jej ceny w intereecie 8.5. Internet jako kanał dystrybucji 8.6. Narzędzia promocji w internecie Pytania i zadania Zalecana literatura
Rozdział 9.

Małgorzata Duczkowska-Piasecka, Katarzyna Duczkowska-Małysz

MARKETING REGIONU W TURYSTYCE
9.1. Istota marketingu regionu w turystyce 9.2. Turystyka a Jednolity Rynek UE-płaszczyzna uwarunkowań zewnętrznych dla marketingu regionu w turystyce 9.3. Strategiczne spojrzenie na marketing regionu w turystyce - płaszczyzna planistyczna 9.4. Realizacja koncepcji marketingu regionu w turystyce 9.5. Od wizji do wdrożenia Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 10.
Janusz Sarnowski
MARKETING USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH
10.1. Istota i pojęcie agroturystyki 10.2. Czynniki sprzyjające rozwojowi agroturystyki w Polsce 10.3. Rola agroturystyki w rozwoju obszarów wiejskich 10.4. Bariery rozwoju agroturystyki 10.5. Zakres i funkcje gospodarstwa agroturystycznego 10.6. Marketing mix w agroturystyce Pytania i zadania Zalecana literatura Rozdział 11.
Stefan Kojło, Stanisław Lipski
MARKETING MIĘDZYNARODOWY USŁUG TURYSTYCZNYCH
11.1. Rynek międzynarodowych usług turystycznych 11.2. Przesłanki i specyfika marketingu międzynarodowych usług turystycznych (MMUT) 11.3. Specyfika spójności usługi turystycznej - formuła 5p 11.4. Segmentacja międzynarodowego rynku turystycznego 11.5. Systemy komunikacyjne międzynarodowych usług turystycznych 11.6. Strategie międzynarodowych usług turystycznych 10.7. Trendy i tendencje rozwojowe turystyki międzynarodowej Pytania i zadania Zalecana literatura BIBLIOGRAFIA SPIS TABEL SPIS RYSUNKÓW SPIS FOTOGRAFII

Klienci, którzy kupili Marketing usług turystycznych wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.73 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług turystycznych - red. Dudkiewicz Danuta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10