X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

30.20 zł

Rabat: 10.75 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2008
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 84
Format: A5
ISBN: 9788375269994

Opis:

Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.

Adresaci:

Adresatami książki są studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, słuchacze szkół biznesu i kursów specjalizacyjnych, a także menedżerowie i pracownicy wszystkich placówek służby zdrowia.

Spis treści: 



Wstęp
str. 7

Rozdział pierwszy. Istota marketingu usług zdrowotnych
str. 11


1. System marketingu usług
str. 11
2. Rozwój marketingu w działalności usług zdrowotnych
str. 13
3. Plan marketingowy
str. 14
4. Otoczenie marketingowe placówki służby zdrowia
str. 15

Rozdział drugi. System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia
str. 20


1. Informacja jako podstawa prawidłowego działania marketingowego
str. 20
2. Badania marketingowe
str. 23
3. Marketingowy system informacji
str. 30

Rozdział trzeci. Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych
str. 34


1. Formułowanie strategii marketingowej usług zdrowotnych
str. 34
2. Analiza szans i zagrożeń
str. 36
3. Analiza wewnętrzna placówki służby zdrowia - atuty i słabości
str.37
4. Analiza SWOT placówki służby zdrowia
str. 40
5. Określenie celów
str. 43

Rozdział czwarty. Segmentacja rynku usług zdrowotnych
str. 46


1. Istota segmentacji
str. 46
2. Czynniki wpływające na decyzję zakupu
str. 47
3. Klasyfikacja kryteriów segmentacji usług zdrowotnych
str. 50

Rozdział piąty. Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy
str. 53


1. Pojęcie marketingu-mix
str. 53
2. Produkt w działalności placówek służby zdrowia
str. 59
3. Jakość usługi zdrowotnej
str. 61
4. Cena w marketingu usług
str. 64
5. Dystrybucja i lokalizacja
str. 66
6. Promocja usług
str. 71
7. Personel i jego rola
str. 78

Literatura
str. 83
Wykaz rysunków
str. 85
Wykaz tabel
str. 87

Klienci, którzy kupili Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja … wybrali również:

Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks - Tajemnice przyrody 5 Podręcznik. Szkoła podstawowa
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ślósarczyk Janina, Kozik Ryszard, Szlajfer Feliks
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 256
31.95 zł
28.44 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i stosowanie - Nowotarska-Romaniak Beata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10