X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

36.75 zł

Rabat: 15.75 zł
Cena katalogowa: 52.50 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w firmie przyszłości

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 243
Format: B5
ISBN: 8372515786

Opis:

Gospodarka wkracza ostatnio - szczególnie w krajach rozwiniętych (...) w erę tzw. gospodarki opartej na wiedzy (...), która z jednej strony stanowi zasadniczy czynnik tworzenia wartości, z drugiej zaś - coraz wyższych wartości nabierają i zaczynają dominować na rynkach produkty oparte na wiedzy. (...) Rynki tych formatów są wyraźnie rozwojowe (...), z perspektywami wysokich stóp rentowności. Są to więc rynki atrakcyjne dla lokowania w nich kapitału, czy (...) uruchamiania biznesu (...) Na arenach takich rynków w pierwszej kolejności powstają przedsiębiorstwa "nowej generacji", o nowatorskiej architekturze organizacyjnej, technologicznej, ekonomicznej, a nawet społecznej. O takich właśnie przedsiębiorstwach traktuje książka Profesora Franciszka (Franka) Krawca. (...)

                                           Prof. dr hab. Marek Jacek Stankiewicz

(...) Książka jest ciekawa i nowatorska, ponieważ dotyczy tzw. przedsiębiorstw przyszłości i w sposób dogłębny przedstawia koncepcje, strategie i kierunki rozwoju firm przyszłości.

                                           Prof. dr hab. Marcin K. Nowakowski

Spis treści:

Od autora
Wprowadzenie

Rozdział 1. Koncepcja firmy przyszłości

1.1. Pojęcie firmy przyszłości
1.2. Strategia firmy przyszłości
   1.2.1. Strategia firmy w erze Internetu
   1.2.2. Potrzeba efektywnych strategii przedsiębiorstwa przyszłości
1.3. Rola informacji w budowie przewagi konkurencyjnej
1.4. Personalizacja produktów i usług
1.5. Kierunki rozwoju nowych biznesów
1.6. Wiedza podstawowym zasobem wytwórczym w firmie przyszłości
1.7. Struktura organizacyjna firmy przyszłości
1.8. Rozwój kariery zawodowej w firmie relacji

Rozdział 2. Procesy tworzenia oferty wartości

2.1. Wstęp
2.2. Łańcuchy wartości
   2.2.1. Fizyczny łańcuch wartości
   2.2.2. Wirtualny łańcuch wartości
      2.2.2.1. Proces budowy wirtualnego łańcucha wartości
      2.2.2.2. Tworzenie koncepcji i rozwój nowego produktu w wirtualnym łańcuchu wartości
   2.2.3. Konwergencja projektowania i budowy nowego produktu w wirtualnym świecie wartości
   2.2.4. Wytwarzanie nowego produktu w wirtualnym świecie wartości

Rozdział 3. Budowa nowych rynków

3.1. Wstęp
3.2. Nowe kategorie rynków przestrzeni
   3.2.1. Rynek elektroniczny - biznes: odbiorca
   3.2.2. Koncepcja metarynków
   3.2.3. Elektroniczne społeczności handlowe
   3.2.4. Dekompozycja rynku: zmiana miejsca i czasu
   3.2.5. Nowa kategoria instytucji pośredniczych
   3.2.6. Wejście do pośrednictwa
3.3. Tworzenie rynku elektronicznego biznes: biznes
   3.3.1. Definicja centrali elektronicznych transakcji wymiany
   3.3.2. Rodzaje centrali elektronicznych transakcji wymiany
   3.3.3. Działania w procesie budowy centrali elektronicznych transakcji wymiany
3.4. Nowy rynek masowy

Rozdział 4. Koncepcja, prognozowanie możliwości rynku dla nowych produktów

4.1. Wstęp
4.2. Definicja możliwości rynku
4.3. Proces prognozowania możliwości rynku
4.4. Wielorakie metody w procesie szacowania potencjalnego rynku
   4.4.1. Zastosowanie wielorakich metod w prognozowaniu potencjalnego rynku
   4.4.2. Uwagi końcowe
4.5. Szacowanie penetracji rynku
   4.5.1. Modele dyfuzji
   4.5.2. Analogiczny model dyfuzji
   4.5.3. Uwagi końcowe

Rozdział 5. Nowe koncepcje marketingu

5.1. Wstęp
5.2. Potrzeba zmiany koncepcji marketingu ery gospodarki przemysłowej
5.3. Tradycyjna koncepcja marketingu
   5.3.1. Rola tradycyjnego marketingu w firmie
   5.3.2. Słabości tradycyjnej koncepcji marketingu
5.4. Marketing relacji
   5.4.1. Podstawowe założenia koncepcji marketingu relacji
   5.4.2. Nowa metafora dla koncepcji marketingu
   5.4.3. Wady koncepcji marketingu relacji
5.5. Marketing zintegrowany
5.6. Nowa koncepcja marketingu masowego
5.7. Rekonfiguracja działalności marketingowej

Rozdział 6. Marketing wizji

6.1. Wstęp
6.2. Marketing oparty o wizję
6.3. Markowanie
6.4. Proto-segmentacja
6.5. Określanie wizji
6.6. Określanie wymogów modelu przyszłej sieci wartości
6.7. Określanie docelowych potrzeb
6.8. Komunikowanie wizji
6.9. Rola wywierających wpływ na odbiorców
6.10. Zmieniająca się rola PR i wydarzeń marketingowych
6.11. Marketing bazujący na wizji w firmie komplementatorskiej
6.12. Niebezpieczeństwo promocji
6.13. Przykłady
6.14. Uwagi końcowe

Rozdział 7. Strategie marketingu nowej technologii

7.1. Wstęp
7.2. Potrzeba marketingu niszy
7.3. Istota przywódcy rynku
7.4. Dwie podstawowe zasady strategii marketingu niszy
7.5. Zalety strategii marketingu niszy
7.6. Słabości strategii marketingu niszy

Bibliografia

Klienci, którzy kupili Marketing w firmie przyszłości wybrali również:

Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa - Matematyka wokoł nas 2 cz.1.Zeszyt ćwiczeń
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Podobińska Barbara, Przetakiewicz- Dąbrowa Teresa
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2015
24.30 zł
17.01 zł
Dodaj do koszyka
Ciekawa Biologia 2.Zeszyt ćwiczeń
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2015
24.30 zł
17.01 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w firmie przyszłości - Franciszek (Frank) Krawiec
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki 30% taniej
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10