X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

44.33 zł

Rabat: 15.57 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing w gastronomii

Sala Józef
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 228
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788320819533

Opis:

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej: · pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej, · istotę i specyfikę marketingu w gastronomii, · usługę gastronomiczną jako produkt, · strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej, · dystrybucję usług gastronomicznych, · kształtowanie cen w gastronomii, · promocję usług gastronomicznych, · usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie, · usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

Klienci, którzy kupili Marketing w gastronomii wybrali również:

Zaręba Marek - Leczenie dietą. Wygraj z Candidą!
-37%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zaręba Marek
Wydawca: Pascal
Rok wydania: 2016
Stron: 320
49.90 zł
31.44 zł
Dodaj do koszyka
Żywienie człowieka zdrowego i chorego Tom 2
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 472
59.90 zł
41.33 zł
Dodaj do koszyka
Kunachowicz Hanna, Nadolna Irena, Przygoda Beata - Liczmy kalorie
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kunachowicz Hanna, Nadolna Irena, Przygoda Beata
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2016
Stron: 320
23.00 zł
16.67 zł
Dodaj do koszyka
Sukces w relacjach międzyludzkich
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Wydawca: Alex W. Barszczewski
Rok wydania: 2014
Stron: 236
35.00 zł
33.25 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing w gastronomii - Sala Józef
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Kucharstwo. Żywność. Gastronomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10