X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

87.98 zł

Rabat: 41.02 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing. Wprowadzenie

Kotler Philip, Armstrong Gary
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 828
Format: 21.0x30.0cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326404849

Opis:

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci, jak: Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), -? koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, -? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, -? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, -? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm pomogą studentom w przyswojeniu wiedzy teoretycznej i pozwolą poznać wiele sposobów jej wykorzystania.

Klienci, którzy kupili Marketing. Wprowadzenie wybrali również:

Nitkowski Krzysztof - Kontrola wewnętrzna instytucjonalna w systemie kontroli w przedsiębiorstwie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nitkowski Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2013
Stron: 156
38.90 zł
26.84 zł
Dodaj do koszyka
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew - Bankowość wczoraj i dziś
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 205
45.00 zł
33.73 zł
Dodaj do koszyka
Dymara Bronisława, Ogrodzka-Mazur Ewa - Dziecko w świecie literatury i życiu współczesnym
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dymara Bronisława, Ogrodzka-Mazur Ewa
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2014
Stron: 268
34.00 zł
Dodaj do koszyka
Mroziewski Marian - Zarządzanie w warunkach wspólnoty europejskiej. Wybrane zagadnienia w podejściu aksjonormatywnym
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mroziewski Marian
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 295
59.00 zł
44.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing. Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10