X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing – zagadnienia współczesne

Wydawca: LAURUM
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 242
Format: A5
ISBN: 9788361053125

Opis:

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.

Prof. dr hab. Henryk Mruk
 
 

Spis treści:

Wstęp

C Z Ę Ś Ć I
Marketing

Henryk Mruk: Ewolucja koncepcji marketingu ? od praktyki do teorii
Henryk Mruk: Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych
Henryk Mruk: Strategie wojenne w marketingu
Henryk Mruk: Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa
LiLianna Nowak: Marketing sensoryczny
LiLianna Nowak: E-marketing
Renata Nestorowicz: Ekomarketing
Zygmunt Waśkowski: Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw

C Z Ę Ś Ć I I
Przedsiębiorstwo

Tomasz Kopczyński: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi
Tomasz Kopczyński: Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw
Henryk Mruk: Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa
Maciej Koczerga: Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa
Agnieszka Skuza: Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się
Maciej Koczerga: Wartość dodana i zasady jej tworzenia
Magdalena Stefańska: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia

C Z Ę Ś Ć I I I
Komunikacja

Henryk Mruk: Komunikacja marketingowa ? kierunki zmian
Henryk Mruk: Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji
Tomasz Wanat: Między rozumem a sercem ? rola czynników metapoznawczych
Tomasz Wanat: Marketing a efekt placebo
Aleksandra Kaniewska-sęba: Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji
Jarosław Mruk: Promocja sprzedaży ? wzrost znaczenia
Renata Nestorowicz: Wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej
Małgorzata Michalik: Kontrowersje wokół reklamy szokującej

C Z Ę Ś Ć IV
Konsumenci

Henryk Mruk: Makrotrendy a zachowania konsumentów
LiLianna Nowak: Transumeryzm i trysumeryzm ? nowe segmenty i zachowania konsumenckie
LiLianna Nowak: Gender marketing ? koncepcja i zastosowania
LiLianna Nowak: Model marketingowy GenderTrends


Literatura polecana

 
 

Klienci, którzy kupili Marketing – zagadnienia współczesne wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing – zagadnienia współczesne - Mruk Henryk (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10