X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Marketing – zagadnienia współczesne

Wydawca: LAURUM
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 242
Format: A5
ISBN: 9788361053125

Opis:

W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.

Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.

Prof. dr hab. Henryk Mruk
 
 

Spis treści:

Wstęp

C Z Ę Ś Ć I
Marketing

Henryk Mruk: Ewolucja koncepcji marketingu ? od praktyki do teorii
Henryk Mruk: Wartość dla klienta a kształtowanie działań marketingowych
Henryk Mruk: Strategie wojenne w marketingu
Henryk Mruk: Neuromarketing źródłem wyższej skuteczności działań przedsiębiorstwa
LiLianna Nowak: Marketing sensoryczny
LiLianna Nowak: E-marketing
Renata Nestorowicz: Ekomarketing
Zygmunt Waśkowski: Marketing sportowy jako szansa dla małych i średnich przedsiębiorstw

C Z Ę Ś Ć I I
Przedsiębiorstwo

Tomasz Kopczyński: Współczesne tendencje w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi
Tomasz Kopczyński: Znaczenie innowacyjnych koncepcji zarządzania dla funkcjonowania przedsiębiorstw
Henryk Mruk: Przywództwo czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa
Maciej Koczerga: Zasady budowania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwa
Agnieszka Skuza: Podstawowe składniki organizacyjnego uczenia się
Maciej Koczerga: Wartość dodana i zasady jej tworzenia
Magdalena Stefańska: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa a cel jego istnienia

C Z Ę Ś Ć I I I
Komunikacja

Henryk Mruk: Komunikacja marketingowa ? kierunki zmian
Henryk Mruk: Pułapki myślowe w podejmowaniu decyzji
Tomasz Wanat: Między rozumem a sercem ? rola czynników metapoznawczych
Tomasz Wanat: Marketing a efekt placebo
Aleksandra Kaniewska-sęba: Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji
Jarosław Mruk: Promocja sprzedaży ? wzrost znaczenia
Renata Nestorowicz: Wykorzystanie zasad percepcji w reklamie prasowej
Małgorzata Michalik: Kontrowersje wokół reklamy szokującej

C Z Ę Ś Ć IV
Konsumenci

Henryk Mruk: Makrotrendy a zachowania konsumentów
LiLianna Nowak: Transumeryzm i trysumeryzm ? nowe segmenty i zachowania konsumenckie
LiLianna Nowak: Gender marketing ? koncepcja i zastosowania
LiLianna Nowak: Model marketingowy GenderTrends


Literatura polecana

 
 

Klienci, którzy kupili Marketing – zagadnienia współczesne wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń - Zarys finansów publicznych i prawa finansowego
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wanda Wójtowicz (red.), Andrzej Gorgol, Artur Kuś, Andrzej Niezgoda, Paweł Smoleń
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 1
Stron: 421
59.00 zł
40.24 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Marketing – zagadnienia współczesne - Mruk Henryk (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10