X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

44.39 zł

Rabat: 15.51 zł
Cena katalogowa: 59.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Markowe produkty turystyczne

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 212
Format: B5
ISBN: 9788320819861

Opis:

Markowe produkty turystyczne

Turystyka stała się w kilku ostatnich dziesięcioleciach jednym z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarek narodowych na świecie. Stanowi ona istotny element pobudzania wzrostu gospodarczego, ponieważ jest obecna we wszystkich sferach gospodarowania, tj. produkcji, podziale, wymianie oraz konsumpcji dóbr i usług. Mimo pewnego osłabienia tempa rozwoju turystyki na początku XXI wieku, wynikającego z narastającej fali terroryzmu, ze światowego kryzysu finansowego i z recesji gospodarczej, nadal rządy i społeczności wielu krajów postrzegają turystykę jako jedną z najważniejszych sił napędowych rozwoju. Rozwój ten uwarunkowany jest postępem technicznym, szczególnie w dziedzinie komputeryzacji, nowych technologii, a także zmieniającymi się oczekiwaniami społeczeństw, również w zakresie turystyki.
Współcześni turyści dążą do osiągnięcia maksimum wartości użytkowej produktu turystycznego. Zgłaszają nowe potrzeby, ponieważ dostrzegają w turystyce szansę na odpoczynek, przeżycie wielu niezapomnianych wrażeń, a nawet rozwój swojej osobowości. Rośnie zainteresowanie turystów przyrodą, kulturą, rekreacją. Wzrasta też konkurencja na rynku turystycznym, którą zaostrza dodatkowo przekonanie, że turystyka pobudza gospodarkę.
Wspomniane okoliczności sprawiają, że współcześnie odniesienie sukcesu jest uwarunkowane zaoferowaniem zindywidualizowanego produktu, który odpowiada potrzebom wielosegmentowego, zmiennego i wymagającego rynku. Równocześnie produkt ten musi być harmonijnie wkomponowany w całość funkcji społeczno-gospodarczych kraju, regionu i lokalnej społeczności. Oznacza to, że konieczne jest wypracowanie narzędzi umożliwiających integrację różnych podmiotów i podporządkowanie ich wspólnemu celowi, jakim jest budowanie produktu turystycznego odpowiadającego oczekiwaniom turystów.
Jednym z kierunków rozwoju turystyki, który pozwoli na spełnienie oczekiwań turystów, jest wzrost jakości usług turystycznych oraz odpowiednie kształtowanie markowych produktów turystycznych. To jakość decyduje o zaspokojeniu określonych potrzeb odbiorcy, opartych na funkcjonalnych i użytkowych cechach produktu. Markowe produkty turystyczne mają zaś charakterystyczne cechy, które wyróżniają je spośród innych produktów. Zapewniają one korzyści funkcjonalne, a także odwołują się do wartości sfery psychicznej człowieka, będąc źródłem satysfakcji i niezapomnianych chwil w trakcie podróży i pobytu turystycznego. Markowe produkty turystyczne pozwalają też na osiągniecie przewagi konkurencyjnej, między innymi przez skuteczne zarządzanie.
Celem książki jest próba zdefiniowania, czym jest markowy produkt turystyczny, jakie są jego cechy i jak należy go tworzyć, kreować oraz skutecznie nim zarządzać, szczególnie na obszarach przyrodniczo cennych, które są narażone na degradację.
                                                              (fragment Wstępu)


W książce autor omawia:
• istotę i cechy produktu turystycznego,
• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,
• cykl życia produktu turystycznego,
• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,
• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,
• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Klienci, którzy kupili Markowe produkty turystyczne wybrali również:

Żuchowska Dorota - Polityka kursu walutowego a inflacja w krajach Europy Środkowo-Wschodniej
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Żuchowska Dorota
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 332
55.00 zł
42.90 zł
Dodaj do koszyka
Stowarzyszenia mniejszości narodowych etnicznych i postulowanych w Polsce po II wojnie światowej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Nomos
Rok wydania: 2013
Stron: 396
53.00 zł
45.05 zł
Dodaj do koszyka
Kąkol Magdalena Katarzyna - Biuletyn Europejski 2006/2007
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kąkol Magdalena Katarzyna
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2007
Stron: 332
40.95 zł
30.71 zł
Dodaj do koszyka
Jaworski Jacek - Informacja finansowa w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem. Potrzeby - źródła - wykorzystanie
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jaworski Jacek
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 292
62.00 zł
48.36 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Markowe produkty turystyczne - Szczepanowski Adam Edward
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10