X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

49.35 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 49.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media a polityka

Wydawca: WSIiZ
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Rzeszów
Stron: 288
Format: A5
ISBN: 9788360583067

Opis:

Relacje między mediami a władzą polityczną zawsze były, są i będą ciekawym tematem badawczym. Media dają władzom politycznym ogromną siłę wpływu na społeczeństwo, ułatwiając legitymizację, sprawowanie i utrzymanie władzy nad nim. Jednak wolność mediów jest warunkiem koniecznym właściwego ich działania. Umożliwia im to ich publiczność, której zaufanie jest dla ich bytu kluczowe, Szczególnie w społeczeństwach demokratycznych media musną zachować swoją niezawisłość polityczną, by nie stracić wiarygodności. Kreują wice podmiotowość publiczności, bo ona ma wpływ na kształt funkcjonowania wszystkich form władzy politycznej, sprawowanej w imieniu obywateli. Sytuacja ta musi rodzić konflikty na linii media - polityka. Tym kwestiom poświęcono eseje i artykuły zamieszczone w tej pracy. Są to interesujące i ciekawe analizy sieci powiązań, zachodzących w stosunkach między władzą a mediami, szczególnie w najnowszej historii Polski, pojawiającymi się. po transformacji ustrojowej w roku 1989. Media uwolniły się, przecież od paraliżu cenzury, ale zostały poddane rygorom gry demokratyczne) i rynkowej, bo taka jest natura współczesne) demokracji. Autorzy książki z wnikliwością, niekiedy sarkazmem, ale i humorem przedstawiają te kwestie, nie tylko w sferze oddziaływań między polityka a starymi mediami, ale również w wymiarze tej części życia politycznego, które obecnie przenosi się już w przestrzeń wirtualną nowych mediów.

Klienci, którzy kupili Media a polityka wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.62 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.92 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media a polityka - Szpunar Magdalena (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10