X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

61.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media audiowizualne

Wydawca: WAiP
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 424
Format: 16.5x23.5cm
ISBN: 9788361408604

Opis:

W praktyce dydaktycznej zauważa się brak podręcznika do przedmiotów związanych z mediami audiowizualnymi. Dotyczy to zarówno ujęcia historycznego tematów filmowych, telewizyjnych i audiowizualności multimedialnej, jak i syntetycznego spojrzenia na historię zmian analitycznego podejścia do problemów przez te media opisywanych i produkowanych. Stosunek odbiorców do wytworów medialnych zmieniał się znacznie na przestrzeni dziesiątków lat, a wiedza o tym jest ważną częścią dzisiejszego rozumienia zjawisk. Podręcznik proponuje połączenie diachronicznych i synchronicznych punktów widzenia. W pierwszej części przedstawione są syntetyczne ujęcia historii trzech "mediów" - sposobów wyrażania treści audiowizualnych - filmu, telewizji i pozostałych form audiowizualności medialnej. W drugiej natomiast studentowi zaprezentowane zostaną - oświetlane jednocześnie przez wszystkie media - grupy zagadnień tematycznych o charakterze zarówno kulturowym, jak i społecznym oraz politycznym. Każda z tych grup zagadnień zakończona jest prezentacją podstawowej literatury w języku polskim oraz pytaniami kontrolnymi wraz z propozycjami tematów szczegółowych do dalszej dyskusji. Tom Media audiowizualne. Podręcznik akademicki w pierwszej części zawiera artykuły pokazujące historyczne przemiany mediów audiowizualnych oraz specyfikę współczesnego dziennikarstwa i prawnych aspektów funkcjonowania przekazu medialnego. Teksty w drugiej części ukazują, jak media budują "obrazy w naszych głowach", wpływając na postrzeganie codzienności. Jakie związki łączą media z terroryzmem, a jakie - z polityką? Kim jest ekspert medialny? Jak w mediach mówi się o religii, rasizmie i ładzie społecznym, a co pozostaje w sferze tabu? Autorzy reprezentują rozmaite dziedziny i specjalności: od kulturoznawstwa, przez socjologię, medioznawstwo i filmoznawstwo, aż do prawa. Artykuły dają Czytelnikowi miejsce na własne refleksje i prowokują do dyskusji, w czym pomogą dołączone pytania i tematy do przemyślenia. Podręcznik przeznaczony dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, a także licealistów rozważających podjęcie takich studiów. Można go też polecić osobom zawodowo związanym z mediami (dziennikarze, producenci, redaktorzy), oraz wszystkim aktywnym i twórczym odbiorcom przekazów medialnych, którzy zdają sobie sprawę, że zawsze sprzedają nam one nie tylko informacje, ale także określoną ideologię.

Klienci, którzy kupili Media audiowizualne wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
22.99 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.13 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media audiowizualne -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10