X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

red.Łojko Elżbieta - Prawnicy i dziennikarze - współpraca, rywalizacja, manipulacja
+ do schowka
42.00 zł
33.60 zł
Rabat: 8.40 zł
Cena katalogowa: 42.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
red.Łojko Elżbieta
Wydawca: Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1
Stron: 216
 
Zniżka 50%
Dołącz do nas na Facebboku

Informacje o nowościach

Zapisz się na newsletter

Otrzymasz cotygodniową
informację o nowościach
i akcjach specjalnych
ZAPISZ
 

Polecamy publikacje Wyd.Uczelnia Łazarskiego

Konert Anna (red.)
 
Warszawa 2013


New Progress and Challenges in The Air Law. Air Crash Victims Families Protection

New Progress and Challenges in The Air Law
Air Crash Victims Families Protection

Konert Anna
Ephraimson-Abt Hans
 
Warszawa 2014


A European Vision For Air Passengers

A European Vision For Air Passengers
Konert Anna
 
Warszawa 2014

Pokaz

23.94 zł

Rabat: 8.41 zł
Cena katalogowa: 32.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

Wydawca: Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Sosnowiec
Stron: 232
Format: 16.5x24.5cm
ISBN: 9788389275820

Opis:

Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek. Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym. Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Stanisław Michalczyk, ze Wstępu

Klienci, którzy kupili ten produkt, wybrali również:

Mendelson B.J - Social media to ściema
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mendelson B.J
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2014
Stron: 237
39.00 zł
29.99 zł
Andrzejewska Anna - Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych. Aspekty teoretyczne i empiryczne
+ do schowka
KSIĄŻKA
Andrzejewska Anna
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 272
55.00 zł
42.29 zł
red.Bednarek Józef - Człowiek w obliczu szans cyberprzestrzeni i świata wirtualnego
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Bednarek Józef
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 223
46.00 zł
35.37 zł
red.Łojko Elżbieta - Prawnicy i dziennikarze - współpraca, rywalizacja, manipulacja
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Łojko Elżbieta
Wydawca: Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW
Rok wydania: 2013
Stron: 216
42.00 zł
33.60 zł
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10