X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

35.61 zł

Rabat: 6.29 zł
Cena katalogowa: 41.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media i społeczeństwo. Wprowadzenie historyczne

Gorman Lyn, McLean David
seria: MEDIA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2010
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 370
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788323330028

Opis:

Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu. Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.

Klienci, którzy kupili Media i społeczeństwo. Wprowadzenie … wybrali również:

Goban-Klas Tomasz - Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Goban-Klas Tomasz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 340
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Andrzej Kaliszewski, - Prasowe gatunki dziennikarskie
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Andrzej Kaliszewski,
Wydawca: Poltext
Rok wydania: 2014
Stron: 180
39.90 zł
29.53 zł
Dodaj do koszyka
Ołdakowski Krzysztof - Media pod lupą
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ołdakowski Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo WAM
Rok wydania: 2010
Stron: 98
14.00 zł
11.48 zł
Dodaj do koszyka
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał - Innowacje na rynkach finansowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 180
43.00 zł
33.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media i społeczeństwo. Wprowadzenie historyczne - Gorman Lyn, McLean David
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10