X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

36.75 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 36.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media publiczne. Początek końca czy nowy początek

Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 293
Format: B5
ISBN: 9788360501320

Opis:

Autor, autorytet w dziedzinie mediów publicznych, analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur, uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i wiarygodności traktujący odbiorców jak obywateli, a nie tylko jak konsumentów.

Karol Jakubowicz, doktor, medioznawca specjalizujący się w zagadnieniach mediów elektronicznych, ekspert Rady Europy, Unii Europejskiej, OBWE i UNESCO w zakresie ustawodawstwa radiowo-telewizyjnego. Reprezentuje Polskę w Międzynarodowej Radzie Programu UNESCO "Informacja dla wszystkich". Pracował w prasie, radiu i telewizji, w tym jako zastępca Przewodniczącego Komitetu ds. Radia i Telewizji (1992), wiceprzewodniczący i przewodniczący Rady Nadzorczej TVP S.A. (1994-1997), dyrektor Biura Analiz i Planowania Strategicznego w TVP S.A. (1998-2000), dyrektor Departamentu Strategii i Analiz KRRiT (2004-2006). Był przewodniczącym Komitetu Zarządzającego Rady Europy ds. Mediów i Nowych Usług Komunikacyjnych (2005-2006). Autor, współautor oraz redaktor licznych krajowych i zagranicznych publikacji naukowych poświęconych mediom elektronicznym i komunikacji społecznej.

"Polecam tę książkę z kilku powodów. Po pierwsze, Autor jest w Polsce największym autorytetem w dziedzinie mediów publicznych. Ma w tej dziedzinie bogate doświadczenia zarówno praktyczne, jak i teoretyczno-analityczne. Po drugie, Autor jest uznanym ekspertem na forum europejskim i światowym, członkiem wielu ciał międzynarodowych o charakterze doradczym, eksperckim. Jest także ekspertem instytucji projektujących politykę medialną i nowe formy regulacji mediów. Jego rozważania przedstawione w tej książce przenoszą debatę o mediach publicznych w XXI wiek, nie gubiąc przy tym dorobku ubiegłego wieku, kiedy to dobre anglosaskie wzorce - BBC - wyznaczały standardy rzetelności, objektywizmu i wnikliwości dla mediów elektronicznych na świecie".

Bohdan Jung, Zakład Mediów Elektronicznych

Instytut Studiów Międzynarodowych

Kolegium Ekonomiczno-Społeczne SGH

"Media publiczne przeżywają kryzys. Kwestionowany bywa sens ich dalszego istnienia. Karol Jakubowicz wierzy jednak w ich przyszłość. Analizując w "Media publiczne. Początek końca czy nowy początek" zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur, uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i oaza wiarygodności, jako ?zaufany przewodnik?. Przekonuje nas, że w XXI wieku potrzebne są media, które traktują swych odbiorców jako obywateli, a nie tylko jako konsumentów".

Juliusz Braun, Collegium Civitas

Klienci, którzy kupili Media publiczne. Początek końca czy … wybrali również:

red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław - Transfer wiedzy i funduszy europejskich do sektorów gospodarki krajów Unii Europejskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2010
Stron: 412
56.70 zł
Dodaj do koszyka
James Harold - Koniec globalizacji. Czego nauczył nas wielki kryzys?
+ do schowka
KSIĄŻKA
James Harold
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR
Rok wydania: 2010
Stron: 308
43.05 zł
Dodaj do koszyka
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta - Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 226
55.65 zł
43.41 zł
Dodaj do koszyka
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał - Innowacje na rynkach finansowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 180
43.00 zł
33.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media publiczne. Początek końca czy nowy początek - Jakubowicz K.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10