X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

35.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Media relations slużb mundurowych w Polsce. Analiza wybranych formacji

Wydawca: Konsorcjum Akademickie
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Kraków-Rzeszów-Zamość
Stron: 248
Format: A5
ISBN: 9788362259335

Opis:

Media relations slużb mundurowych w Polsce. Analiza wybranych formacji

Przedstawiona monografia stanowi podsumowanie projektu badawczego realizowanego w ramach grantu wewnętrznego Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Obejmował on analizę oddziaływań media relations wybranych służb mundurowych wykonaną w oparciu o dokumenty wewnętrzne poszczególnych formacji, ale nade wszystko o wywiady bezpośrednie z rzecznikami prasowymi jednostek wchodzących w ich skład. Ambicją autora było nadanie pracy praktycznego wymiaru polegającego na takim opracowaniu wniosków i analiz, aby mogły być przydatne w obrębie działalności dydaktycznej służącej podnoszeniu jakości służby funkcjonariuszy odpowiedzialnych za politykę komunikacyjną oraz w zakresie propagowania orientacji rynkowej i otwartości na otoczenie w obrębie służb mundurowych funkcjonujących w Polsce.

Klienci, którzy kupili Media relations slużb mundurowych w … wybrali również:

Makowiec Paweł, Mroszczyk Marek - Podstawy szkolenia taktycznego lekkiej piechoty
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Makowiec Paweł, Mroszczyk Marek
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2016
Stron: 250
50.00 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Czerwiński Michał, Makowiec Paweł - Podstawy ratownictwa taktycznego
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Czerwiński Michał, Makowiec Paweł
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 208
45.00 zł
33.73 zł
Dodaj do koszyka
Pawełczyk Mirosław, Sokal Piotr - Ustawa o efektywności energetycznej. Komentarz
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Pawełczyk Mirosław, Sokal Piotr
Wydawca: TNOiK
Rok wydania: 2012
Stron: 294
47.00 zł
37.79 zł
Dodaj do koszyka
Dębowski Tomasz R. - Kościoły chrześcijańskie w Polsce wobec wybranych zagadnień międzynarodowych w latach 1989-2004 + CD
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dębowski Tomasz R.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wydania: 2011
Stron: 407
54.50 zł
40.38 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Media relations slużb mundurowych w Polsce. Analiza wybranych formacji - Gawroński Sławomir
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Wojskowość. Wojny. Militaria
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10