X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

ks. Józef Naumowicz - Historia świątecznej choinki
-32%
+ do schowka
39.90 zł
27.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.77 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
ks. Józef Naumowicz
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 336
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

35.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody badania wizerunku w mediach

red: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375561333

Opis:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Metody badania wizerunku w mediach wybrali również:

Tomaszkiewicz Teresa - Przekład audiowizualny
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomaszkiewicz Teresa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 233
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
Złudzenia, które pozwalają żyć. Szkice ze społecznej psychologii osobowości
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 316
39.90 zł
27.73 zł
Dodaj do koszyka
Biegus Antoni - Stalowe budynki halowe
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Biegus Antoni
Wydawca: ARKADY
Rok wydania: 2010
Stron: 344
57.00 zł
48.45 zł
Dodaj do koszyka
Wpływ społeczny w sytuacjach codziennych i niecodziennych
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2015
Stron: 384
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody badania wizerunku w mediach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10