X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

35.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody badania wizerunku w mediach

red: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2016
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375561333

Opis:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Metody badania wizerunku w mediach wybrali również:

Studenci we wspólnocie akademickiej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2007
Stron: 225
31.40 zł
26.69 zł
Dodaj do koszyka
Długosz Jan - Roczniki czyli Kroniki sławnego Królestwa Polskiego Księga jedenasta Księga dwunasta 1431-1444
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Długosz Jan
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 407
79.00 zł
54.90 zł
Dodaj do koszyka
Hałas Elżbieta - Interakcjonizm symboliczny. Społeczny kontekst znaczeń
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hałas Elżbieta
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 338
44.90 zł
31.20 zł
Dodaj do koszyka
Magdzik Sławomir, Jakucewicz Stefan - Podstawy Poligrafii
-5%
+ do schowka
KSIĄŻKA
DRUK NA ŻĄDANIE
Magdzik Sławomir, Jakucewicz Stefan
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania: 2005
Stron: 248
50.20 zł
47.69 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody badania wizerunku w mediach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10