X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.10 zł

Rabat: 9.90 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody badania wizerunku w mediach

red: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2009
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 300
Format: 16.4x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788375561333

Opis:

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Klienci, którzy kupili Metody badania wizerunku w mediach wybrali również:

Tomaszkiewicz Teresa - Przekład audiowizualny
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomaszkiewicz Teresa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 233
49.00 zł
33.81 zł
Dodaj do koszyka
Ficoń Krzysztof - Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ficoń Krzysztof
Wydawca: BEL Studio
Rok wydania: 2016
Stron: 392
63.00 zł
49.77 zł
Dodaj do koszyka
Klugmann-Radziemska Ewa - Fotowoltaika w teorii i praktyce
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Klugmann-Radziemska Ewa
Wydawca: BTC
Rok wydania: 2010
Stron: 198
82.00 zł
72.98 zł
Dodaj do koszyka
Złudzenia, które pozwalają żyć. Szkice ze społecznej psychologii osobowości
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 316
39.90 zł
27.53 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody badania wizerunku w mediach -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10