X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

46.42 zł

Rabat: 15.48 zł
Cena katalogowa: 61.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody i techniki sondażowych badań opinii

Szreder Mirosław
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 256
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818437

Opis:

Badania opinii publicznej są ważnym źródłem informacji dla producentów, dystrybutorów, polityków, dlatego w życiu gospodarczym szybko rośnie znaczenie sondaży. Coraz więcej bowiem decyzji finansowych czy inwestycyjnych uwzględnia wskaźniki nastrojów zarówno producentów, jak i konsumentów. W książce zostały przedstawione: organizacja badań sondażowych opinii, stosowane w tych badaniach metody i techniki, najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania. Książkę uzupełniają przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych. Książka jest przeznaczona dla studentów: zarządzania, marketingu, socjologii, psychologii społecznej, dziennikarstwa, a także osób profesjonalnie zajmujących się badaniami opinii publicznej.

Klienci, którzy kupili Metody i techniki sondażowych badań … wybrali również:

Giddens Anthony, Sutton Philip W. - Socjologia Kluczowe pojęcia
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Giddens Anthony, Sutton Philip W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 312
49.90 zł
34.68 zł
Dodaj do koszyka
Bauman Zygmunt, Jacobsen Michael-Hviid, Tester Keith - Rozmowy o socjologii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bauman Zygmunt, Jacobsen Michael-Hviid, Tester Keith
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Stron: 168
29.90 zł
20.78 zł
Dodaj do koszyka
Szatur-Jaworska Barbara - Diagnozowanie w polityce społecznej. Metody i problemy
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szatur-Jaworska Barbara
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wydania: 2014
Stron: 331
35.70 zł
30.34 zł
Dodaj do koszyka
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P. - Szklany sufit i ruchome schody - kobiety na rynku pracy
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gawrycka M., Wasilczuk J., Zwiech P.
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2007
Stron: 134
35.70 zł
27.85 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody i techniki sondażowych badań opinii - Szreder Mirosław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Socjologia. Społeczeństwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10