X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

34.05 zł

Rabat: 14.95 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301137717

Opis:

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Klienci, którzy kupili Metody ilościowe w badaniach marketingowych … wybrali również:

Eseje o stabilności finansowej Księga Jubileuszowa. 45 lat pracy naukowej prof. zw. dr. hab. Bogusława Pietrzaka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 446
77.00 zł
60.06 zł
Dodaj do koszyka
Nauki penalne wobec szybkich przemian socjokulturowych Tom 2. Księga jubileuszowa profesora Mariana Filara
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Stron: 561
56.00 zł
40.88 zł
Dodaj do koszyka
Dziennikarz utwór prasa. Księga jubileuszowa z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej prof. dr hab. Bogdana Michalskiego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2014
Stron: 418
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Gruza Ewa - Oblicza współczesnej kryminalistyki. Księga jubileuszowa Profesora Huberta Kołeckiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gruza Ewa
Wydawca: Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW
Rok wydania: 2013
Stron: 330
90.00 zł
72.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Roszkiewicz Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10