X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

33.81 zł

Rabat: 15.19 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 48h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301137717

Opis:

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Klienci, którzy kupili Metody ilościowe w badaniach marketingowych … wybrali również:

Eseje o stabilności finansowej Księga Jubileuszowa. 45 lat pracy naukowej prof. zw. dr. hab. Bogusława Pietrzaka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 446
77.00 zł
60.06 zł
Dodaj do koszyka
Nauki penalne wobec szybkich przemian socjokulturowych Tom 2. Księga jubileuszowa profesora Mariana Filara
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Stron: 561
56.00 zł
40.88 zł
Dodaj do koszyka
Dziennikarz utwór prasa. Księga jubileuszowa z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej prof. dr hab. Bogdana Michalskiego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2014
Stron: 418
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Gruza Ewa - Oblicza współczesnej kryminalistyki. Księga jubileuszowa Profesora Huberta Kołeckiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gruza Ewa
Wydawca: Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW
Rok wydania: 2013
Stron: 330
90.00 zł
72.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Roszkiewicz Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10