X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

34.05 zł

Rabat: 14.95 zł
Cena katalogowa: 49.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788301137717

Opis:

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Klienci, którzy kupili Metody ilościowe w badaniach marketingowych … wybrali również:

Eseje o stabilności finansowej Księga Jubileuszowa. 45 lat pracy naukowej prof. zw. dr. hab. Bogusława Pietrzaka
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 446
77.00 zł
60.06 zł
Dodaj do koszyka
Nauki penalne wobec szybkich przemian socjokulturowych Tom 2. Księga jubileuszowa profesora Mariana Filara
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wydania: 2014
Stron: 561
56.00 zł
40.88 zł
Dodaj do koszyka
Dziennikarz utwór prasa. Księga jubileuszowa z okazji pięćdziesięciolecia pracy naukowej prof. dr hab. Bogdana Michalskiego
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Aspra
Rok wydania: 2014
Stron: 418
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Gruza Ewa - Oblicza współczesnej kryminalistyki. Księga jubileuszowa Profesora Huberta Kołeckiego
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Gruza Ewa
Wydawca: Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału Prawa i Administracji UW
Rok wydania: 2013
Stron: 330
90.00 zł
72.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Roszkiewicz Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10