X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

35.60 zł

Rabat: 4.40 zł
Cena katalogowa: 40.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Metody ilościowe w zarządzaniu

Wydawca: Akademia Obrony Narodowej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 101
Format: B5
ISBN: 333-2321

Opis:

Metody ilościowe w zarządzaniu

Wstęp

Przyspieszenie tempa zmian ekonomicznych i technologicznych sprawia, że organizacje i ich pracownicy więcej uwagi poświęcają kształtowaniu relacji z otoczeniem. Funkcjonowanie w turbulentnym i złożonym otoczeniu wymaga od organizacji wielu działań dostosowawczych, od drobnych po złożone. W tej sytuacji organizacje większą uwagę zwracają na nowe koncepcje zarządzania oraz metody, które przyczynią się do sprawnego ich funkcjonowania.

Do realizacji celów organizacji konieczne są określone działania, podejmowane na różnych jej szczeblach. Dlatego też ich pracownicy nie mogą tylko reagować na zaistniałe sytuacje w oparciu o uzyskane informacje, lecz sami muszą ich poszukiwać i przetwarzać. W złożonej rzeczywistości pojawia się szereg problemów decyzyjnych. W ich rozpoznawaniu oraz rozwiązywaniu istotna rola przypada menedżerom. O ile to oni odpowiadają za podejmowanie decyzji, to za jakość dostarczanych danych ponoszą odpowiedzialność pozostali pracownicy.

Duży wpływ na zmiany w sferze funkcjonowania organizacji wywiera rozwój w zakresie informatyki, tworzenia sieci komputerowych oraz inteligentnych systemów. Uzyskiwane wyniki w tych dziedzinach powodują szybki rozwój form zarządzania, stosowania nowych metod i modeli oceny przebiegu zjawisk oraz tworzenia efektywniejszych struktur organizacyjno-funkcjonalnych. Poszukując recept na efektywne zarządzanie nie sposób pominąć metod ilościowych, które mogą przyczynić się do wzrostu efektywności organizacji. Sformalizowane metody są oferowane przez statystykę, badania operacyjne, ekonometrie. Właściwie wykorzystywane przez decydentów mogą przyczynić się do poprawy wyników, w różnych zakresach działalności organizacji. Pozwalają lepiej zrozumieć procesy szczególnie związane z planowaniem i kontrolowaniem.

Klienci, którzy kupili Metody ilościowe w zarządzaniu wybrali również:

Kotler Philip - Marketing
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kotler Philip
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 848
99.00 zł
70.29 zł
Dodaj do koszyka
Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
Jolanta Lux - Reklama 50% pojęć gratis. Leksykon
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jolanta Lux
Wydawca: Adam
Rok wydania: 2011
Stron: 324
25.31 zł
21.51 zł
Dodaj do koszyka
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kieżel Ewa, Smyczek Sławomir
Wydawca: Oficyna Wolters Kluwer Business
Rok wydania: 2015
Stron: 236
39.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Metody ilościowe w zarządzaniu - red. Pelc M., red. Krupa A., red. Zieliński T.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Marketing. Badania marketingowe
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10