X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

40.05 zł

Rabat: 4.95 zł
Cena katalogowa: 45.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 234
Format: B5
ISBN: 9788373786998

Opis:

Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Cel badawczy, jaki postawiły sobie autorki, jest tyleż ambitny, co dobrze sformułowany: naszkicować złożoną, wielopoziomową mapę głównych zjawisk w dzisiejszym zarządzaniu, a następnie na pytanie, w jaki sposób - w erze turbulencji - prowadzić biznes. Towarzyszy temu świetna hipoteza, że rozwiązanie wielu obecnych problemów firm leży w budowie sprawnego i dostosowanego do otoczenia modelu biznesowego.

z recenzji prof. nadz. dr. hab. Piotra Płoszajskiego

Pojęcie modelu biznesu funkcjonuje w literaturze światowej od wielu lat, jednak ciągle niewiele jest polskich książek poświęconych temu zagadnieniu. Dlatego Model biznesu... jest propozycją, która ze względu na swoje walory merytoryczne oraz istotę poruszanej problematyki w pełni zasługuje na publikację.

z recenzji dr. hab. Stanisława Łobejko
?
Spis treści

WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ I. ZEWNĘTRZNE UWARUNKOWANIA KSZTAŁTOWANIA MODELU BIZNESU (Małgorzata Poniatowska-Jaksch)

1.1. Zmiany w otoczeniu - wyzwania dla przedsiębiorstw

1.2. Internacjonalizacja przedsiębiorstw a zmiana globalnej równowagi sił

1.3. Nasilenie instytucjonalizmu

1.4. Postęp technologiczny a integracja biznesowa

ROZDZIAŁ II. ISTOTA MODELU BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

2.1. W literaturze o modelu biznesu

2.2. Nowy model biznesu - przedsiębiorstwo przyszłości

2.3. Innowacje w modelu biznesu

2.4. Liderzy w modelu biznesu

ROZDZIAŁ III. MODELE BIZNESU W EPOCE NETWORK ECONOMY (Małgorzata Poniatowska-Jaksch)

3.1. Innowacyjne modele biznesu na bazie ogólnodostępnych sieci

3.2. E-biznes a e-przedsiębiorstwo

3.3. Chmura obliczeniowa

ROZDZIAŁ IV. KLIENT W MODELU BIZNESU (Katarzyna Duczkowska-Małysz)

4.1. Natura klienta

4.2. Klient instytucjonalny i uwarunkowania jego decyzji zakupowych

4.3. Klienci indywidualni - finalni konsumenci i ich zachowania na rynku

4.4. Klient a model biznesu

4.5. Klient w sieci

ROZDZIAŁ V. ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM POPRZEZ MODEL BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

5.1. Znaczenie modelu biznesu w decyzjach zarządczych przedsiębiorstwa

5.2. Istota przedsiębiorstwa a model biznesu

5.3. Model biznesu a struktury zarządcze

5.4. Decyzje zarządcze dotyczące modelu biznesu

ROZDZIAŁ VI. STRATEGICZNY WYMIAR MODELU BIZNESU (Małgorzata Duczkowska-Piasecka)

6.1. Nowe wyzwania dla zarządzania strategicznego

6.2. Model biznesu a strategia przedsiębiorstwa

6.3. Model biznesu a strategie konkurowania

6.4. Zakres i obszary zmian strategicznych w modelu biznesu

ZAKOŃCZENIE

Klienci, którzy kupili Model biznesu w zarządzaniu przedsi… wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem - red. Duczkowska-Piasecka Małgorzata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10