X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

25.72 zł

Rabat: 25.73 zł
Cena katalogowa: 51.45 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Monitorowanie jakości w banku

Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 150
Format: B5
ISBN: 83-87885-67-3

Opis:

W książce „Monitorowanie jakości w banku” wykorzystany został najnowszy dorobek naukowy i praktyczny nie tylko z publikacjach polskich, ale i zagranicznych. Wykorzystanie tego dorobku oraz dobra znajomość przez Autorów praktyki bankowej sprawiły, iż praca ma, moim zdaniem, dużą wartość naukową, praktyczną i dydaktyczną. Jest to, według mojej wiedzy, pierwsze i jedyne w Polsce tak wnikliwe studium poświęcone problematyce monitorowania jakości w bankach. Stąd też jestem przekonany, iż recenzowana książka będzie wykorzystana nie tylko przez pracowników naukowych prowadzących badania z zakresu jakości, ale także, a może przede wszystkim, przez praktyków bankowych oraz studentów wyższych uczelni. prof. Ryszard Wierzba • Zarządzanie organizacją – budowa „domu jakości”; • Pomiar jakości w bankach komercyjnych; • Ekonomiczne aspekty doskonalenia jakości w bankach; • Jakość jako globalny wymiar przewagi konkurencyjnej banku; • CRM – nowy wymiar jakości w banku; • Badania mystery shopping jako wsparcie zarządzania; • TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Monitorowanie jakości w banku - Opolski K. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10