X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

49.90 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 49.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Najważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce

Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 313
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788388970672

Opis:

Najważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce

Książka ta jest napisana na podstawie 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. W książce tej znajdują się doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.
 
Jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertela strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku – klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
 
Większość zamieszczonych w książce przykładów, opisów sytuacji biznesowych i proponowanych rozwiązań pochodzi z segmentu zaawansowanych technologii (HiTech), niemniej jednak można je z łatwością zaadaptować do innych branż, uzyskując w ten sposób nowe mechanizmy, które mogą być skuteczniejsze od dotychczas stosowanych.

 
Po przeczytaniu tej książki umacniam się w przekonaniu, że najważniejszymi czynnikami osiągnięcia sukcesu firmy są kluczowi klienci i najbardziej przychodowe produkty – i to powinien być główny kierunek naszych wysiłków. Rekomenduję tę książkę wszystkim menedżerom odpowiedzialnym za  sprzedaż oraz marketing. W mojej firmie stanie się na pewno pozycją obowiązkową dla szefów służb handlowych.
Ryszard Pieńkowski
prezes Grupy Wydawniczej INFOR

Lektura obowiązkowa zarówno dla początkujących, jak i  doświadczonych menedżerów zarządzających zespołami sprzedaży do dużych klientów.  Porządkuje wiedzę, otwiera oczy i inspiruje poprzez odwoływanie się do świetnych przykładów z życia wziętych.
Jacek Myrcha
Dyrektor Marketingu Microsoft Sp. z o.o.

20 procent klientów przynosi twojej firmie 80 procent wpływów. Co prawda reguła ta znana jest od lat, ale wciąż aktualne pozostaje pytanie, jak rozpoznać kluczowych klientów, jak ich obsługiwać oraz zatrzymać. Na pytania te odpowiada właśnie książka, której lekturę polecamy.
Dorota Goliszewska
redaktor naczelny Manager Magazin

Jeśli zależy ci, aby twoje sukcesy w sprzedaży nie były przypadkowe i chcesz w pełni świadomie rozwijać swoje umiejętności biznesowe – ta książka powinna zostać twoim głównym przewodnikiem. Sławek Turek krok po kroku pokazuje, w jaki sposób powinno się realizować poszczególne zadania Key Account Managera, pomaga dostosować się do zmieniających się wymagań kluczowych klientów i osiągać własne cele zawodowe.
Jakub Uznański
Senior Key Account Manager - Corporate Market Bureau Orange

Współczesny marketing jest definiowany jako zarządzanie wartością klientów. Obecnie najważniejszą kwestią jest nie tylko odpowiednia obsługa klienta, tak aby otrzymał on to, czego oczekuje od firmy, ale również to, aby klienci dawali firmie oczekiwaną rentowność, systematyczny przepływ gotówki i długo pozostawali lojalni. Satysfakcjonujący dla obu stron proces wymiany wartości pomiędzy klientem i firmą wymaga nowych relacji i nowych kwalifikacji od kadry współpracującej z klientami. Temu poświęcona jest ta książka, która stanowi ważną pozycję w nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona
kierownik Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Klienta
i kierownik Katedry Marketingu SGH

Książka Sławomira Turka zasługuje na najwyższą uwagę i  uznanie. Napisana jasnym i zrozumiałym językiem, stanowi błyskotliwy i  kompetentny wykład trudnego przecież zagadnienia, jakim jest pozyskiwanie kluczowych klientów firmy, a potem efektywne zarządzanie relacjami z nimi. Jest to moim zdaniem wykład kompletny, definiujący wszystkie elementy zagadnienia, opisujący schemat i metodykę skutecznego działania i, co najważniejsze, poparty przykładami z bogatych doświadczeń zawodowych autora – wykład obejmujący relacje biznesowe, handlowe, ale również psychologiczne i mentalne. 
Paweł Porucznik
dyrektor generalny Aries Power Equipment Sp. z o. o.
przedstawiciel Honda Power Products w Polsce

Dobre doświadczenia trzeba i warto upowszechniać, zwłaszcza że kluczowi klienci dostarczają firmom najwięcej przychodów. Wiele wiadomości i przykładów zaczerpniętych z  praktyki stanowi o  wartości tego opracowania. Jego lektura nie zapewni oczywiście gotowych diagnoz i recept do prowadzenia działań biznesowych, ale dostarczy szeregu przesłanek do podejmowania racjonalnych decyzji w obszarze relacji z kluczowymi klientami.
dr Danuta Dudkiewicz
ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna

Polski autor, przykłady z polskiego rynku i ciekawe połączenie teorii z praktyką. Przyda się każdemu, kto myśli o podboju nowych rynków nie tylko w Polsce.
Bartłomiej Michałowski
Business Development Manager Hewlett-Packard Polska

(...) Dużym atutem tej książki są liczne odwołania do praktyki polskiej. Związane to jest z ogromnym doświadczeniem praktycznym Autora tej publikacji. Warto przeczytać tą książkę aby poznać nie tylko praktykę zarządzania kluczowymi klientami, ciekawe modele analityczne, szczegółowo opisane procedury zarządzania działem sprzedaży, odwołania do "Sztuki wojny" Sun Tzu oraz liczne ciekawostki dotyczące tej problematyki.
Prof. UW dr hab. Grzegorz Karasiewicz
kierownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

Klienci, którzy kupili Najważniejsi klienci czyli Key Account … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Najważniejsi klienci czyli Key Account Management w praktyce - Turek Sławomir
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10