X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-32%
+ do schowka
79.00 zł
53.88 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 25.12 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

32.13 zł

Rabat: 5.67 zł
Cena katalogowa: 37.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Nowe media i komunikowanie wizualne

red. Francuz Piotr , red. Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo KUL
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Lublin
Stron: 253
Format: B5
ISBN: 9788377020999

Opis:

Nowe media i komunikowanie wizualne



SPIS TREŚCI:


Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
Wprowadzenie

Iwona Merklejn
Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań

Katarzyna Kopecka-Piech
Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa

Kazimierz Krzysztofek
Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa

Katarzyna Brzoza
Internet narzędziem komunikowania masowego

Krzysztof Stachura
(Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji

Piotr Gawrysiak
Wolne idee kontra „Świat copyright"

Magdalena Szpunar
Granice wolności słowa w Internecie

AndrzejRadomski, Radosław Bomba
Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja

Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow

Stanisław Jędrzejewski
Strategie rozwoju radia 2.0

Piotr Para
Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych

Joanna Bierówka
Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu

Michalina Rutka
Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl

Janina Hajduk-Nijakowska
e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych

Andrzej Wojnach
Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją

Jacek Dąbała
Dobra publicystyka a ryzyko błędu

Julita Makaro
Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?

Marek Hallada
Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia

Klienci, którzy kupili Nowe media i komunikowanie wizualne wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.62 zł
Dodaj do koszyka
red.Wojtaszczyk Konstanty A., red.Zamęcki Łukasz - Integracja europejska. Ćwiczenia
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Wojtaszczyk Konstanty A., red.Zamęcki Łukasz
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2012
Stron: 218
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław - Media a Polacy. Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Pokorna-Ignatowicz Katarzyna, red.Bierówka Joanna, red.Jędrzejewski Stanisław
Wydawca: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne Sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM
Rok wydania: 2012
Stron: 180
45.50 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Nowe media i komunikowanie wizualne - red. Francuz Piotr , red. Jędrzejewski Stanisław
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10