X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

89.96 zł

Rabat: 36.04 zł
Cena katalogowa: 126.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Ocena finansowa kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych

Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 151
Format: B5
ISBN: 9788374265096

Opis:

By ocenić kontrahenta nie wystarczy własna intuicja!
Skorzystaj z podpowiedzi eksperta i zrób to profesjonalnie!

W jaki sposób ocenić firmę, z którą chcielibyśmy nawiązać bliższą współpracę? Na jakie elementy zwrócić uwagę, aby uniknąć błędów?
Prezentacja najbardziej przydatnych narzędzi, którymi można posłużyć się do oceny kontrahenta.

W pierwszej części autor omawia finansowy cel działania i podstawowe elementy kształtujące finansowy obraz przedsiębiorstwa kontrahenta. Celem tej części jest pokazanie głównych elementów pozwalających zrozumieć, dlaczego nasz kontrahent może się zachowywać w określony sposób i jak takie zachowanie kontrahenta interpretować oraz jakie znajdzie to odzwierciedlenie w informacjach, które od niego otrzymamy.

Druga część stanowi omówienie sprawozdań finansowych kontrahenta i podstawowych wniosków, jakie można próbować z nich uzyskać.

Trzecia część poświęcona jest analizie wskaźnikowej z uwzględnieniem tych wskaźników, które najczęściej mogą pomóc dokonać oceny kontrahenta. Ponieważ sama ocena wskaźnikowa to za mało, aby wnioskować, w czwartej i piątej części omówione są dwa przypadki kontrahentów (listę tę oczywiście można by rozszerzyć): odbiorców i dostawców.

Na końcu zamieszczony został dodatek w postaci podstaw matematyki finansowej wykorzystywanej w trakcie rozważań zawartych w poradniku. Są to przede wszystkim podstawowe wzory przydatne przy analizie wartości pieniądza w czasie oraz tablice finansowe.

dr Grzegorz Michalski – specjalista w zakresie finansów przedsiębiorstwa. Członek branżowych stowarzyszeń, min: European Finance Association (EFA), American Finance Association (AFA), Polskiego Stowarzyszenia Finansów i Bankowości (PSFiB).
Członek rady naukowej renomowanego czasopisma z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem: Problems and Perspectives in Management (PPM). Autor i współautor licznych publikacji (min: Leksykon zarządzania finansami, Warszawa 2004; Wartość płynności w bieżącym zarządzaniu finansami, Warszawa 2004; Płynność finansowa w małych i średnich przedsiębiorstwach, Warszawa 2005; Krótkoterminowe zarządzanie kapitałem, Warszawa 2005; Tajniki finansowego sukcesu dla mikrofirm, Warszawa 2007 itp.).
Doktor nauk ekonomicznych (2002). Adiunkt Katedry Finansów Przedsiębiorstwa i Zarządzania Wartością w Instytucie Zarządzania Finansami Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz w Zakładzie Finansów i Rachunkowości na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu.
Trener i konsultant współpracujący z najlepszymi firmami doradczo-szkoleniowymi.

Klienci, którzy kupili Ocena finansowa kontrahenta na podstawie … wybrali również:

Covey Stephen R. - 7 nawyków skutecznego działania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Covey Stephen R.
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 3
Stron: 384
39.90 zł
28.33 zł
Dodaj do koszyka
Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Ocena finansowa kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych - Grzegorz Michalski
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10