X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

25.20 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 25.20 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Organizacja sprzedaży. Podręcznik

Wydawca: Wydawnictwo eMPI2
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 228
Format: B5
ISBN: 9788361249207

Opis:

Organizacja sprzedaży. Podręcznik


W podręczniku przedstawiono strukturę handlu, zasady planowania i  wyposażania punktów sprzedaży, zasady organizacji pracy, zaopatrzenia punktów sprzedaży, rozmieszczania towarów i promocji. Na podstawie aktualnych przepisów prawnych omówiono odpowiedzialność pracowników handlu oraz sposoby zapobiegania kradzieżom i ubezpieczenia mienia. Podręcznik zawiera pytania oraz zadania praktyczne po każdym rozdziale, zdjęcia, rysunki, tabele, schematy strukturalne, przykłady obliczeń handlowych oraz wzory dokumentów sporządzanych w obrocie towarowym. Został opracowany na podstawie programu nauczania przedmiotu organizacja sprzedaży zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu sprzedawca 522[01]/ZSZ,SP/MEN/2007.02.08.

Z recenzji Ewy Kawczyńskiej-Kiełbasy:
Duża liczba ćwiczeń i zadań będzie aktywizować uczniów do samodzielnej pracy, pozwalać na wykorzystanie różnych metod nauczania, np.: metody projektów czy metody przypadków, a także umożliwiać na poszczególnych etapach sprawdzenie nabytych przez uczniów w wyniku kształcenia złożonych umiejętności. Do części ćwiczeń dołączone są materiały pomocnicze w postaci druków do samodzielnego sporządzenia. Stanowi to atrakcyjny sposób kształtowania umiejętności praktycznych.



Spis treści:

1. STRUKTURA HANDLU
1.1. Znaczenie działalności handlowej
1.2. Klasyfikacja i zadania handlu
1.3. Funkcje przedsiębiorstw handlowych
1.4. Organizacja wewnętrzna przedsiębiorstw handlowych
1.5. Klasyfikacja i charakterystyka punktów sprzedaży detalicznej
1.6. Sklep
1.7. Centra handlowo-usługowe
1.8. Jednostki sprzedaży drobnodetalicznej
1.9. Sieć handlowa
1.10. Magazyny przedsiębiorstw handlowych
1.11. Asortyment towarowy i jego klasyfikacja
Sprawdź swoją wiedzę!

2. ZASADY PLANOWANIA I WYPOSAŻANIA PUNKTÓW SPRZEDAŻY
2.1. Wymagania stawiane lokalom sklepowym
2.2. Wygląd zewnętrzny lokalu sklepowego
2.3. Zasady planowania wnętrza sklepu
2.4. Rozplanowanie sali sprzedażowej
2.5. Wyposażenie punktów sprzedaży detalicznej
2.6. Zasady rozplanowania i wyposażenia magazynów hurtowych
Sprawdź swoją wiedzę!

3. ORGANIZACJA PRACY
3.1. Istota i zasady racjonalnej organizacji pracy w sklepie
3.2. Podział pracy w punktach sprzedaży detalicznej
3.3. Organizacja pracy sprzedawcy
3.4. Organizacja pracy kasjera
3.5. Harmonogram pracy w sklepie
Sprawdź swoją wiedzę!

4. ZAOPATRZENIE PUNKTÓW SPRZEDAŻY
4.1. Popyt na towary i jego rodzaje 4.2. Zakup towarów 4.3. Organizacja przyjmowania towarów w punktach sprzedaży detalicznej Sprawdź swoją wiedzę! 5. PROMOCJA TOWARÓW 5.1. Znaczenie i cele promocji 5.2. Promocja miks 5.3. Strategie promocji 5.4. Środki i formy reklamy 5.5. Reklama w punkcie sprzedaży detalicznej 5.6. Etyka w reklamie 5.7. Projektowanie podstawowych narzędzi promocji Sprawdź swoją wiedzę! 6. ZASADY ROZMIESZCZANIA TOWARÓW 6.1. Rozmieszczanie towarów w sali sprzedażowej 6.2. Rozmieszczanie towarów na zapleczu 6.3. Zapasy towarowe i ich rotacja 6.4. Niedobory towarowe i ich klasyfikacja 6.5. Limity ubytków towarowych i metody ich zmniejszania 6.6. Inwentaryzacja i jej rozliczanie Sprawdź swoją wiedzę! 7. OCHRONA MIENIA 7.1. Odpowiedzialność materialna 7.2. Zapobieganie kradzieżom w punktach sprzedaży 7.3. Warunki ubezpieczenia punktów sprzedaży Sprawdź swoją wiedzę! Bibliografia

Klienci, którzy kupili Organizacja sprzedaży. Podręcznik wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
34.93 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.18 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Organizacja sprzedaży. Podręcznik - Strzyżewska Elżbieta
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10