X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

27.69 zł

Rabat: 11.31 zł
Cena katalogowa: 39.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

Kotnis-Górka Emilia, Wysocki Mateusz
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Gliwice
Stron: 160
Format: 14x20.8cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788324635726

Opis:

Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją… innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym.

Klienci, którzy kupili Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, … wybrali również:

Dobek-Ostrowska Bogusława - Komunikowanie polityczne i publiczne
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 434
49.90 zł
42.42 zł
Dodaj do koszyka
red.Adamik-Szysiak Małgorzata - Mediatyzacja komunikowania politycznego. W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 178
31.50 zł
23.62 zł
Dodaj do koszyka
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta - Współczesne media - medialny obraz świata t. 1, Zagadnienia teoretyczne
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Hofman Iwona, red.Kępa-Figura Danuta
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 316
39.90 zł
29.92 zł
Dodaj do koszyka
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew - E-gatunki. Dziennikarz w nowej przestrzeni komunikowania
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Godzic Wiesław, Bauer Zbigniew
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2015
Stron: 300
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze - Kotnis-Górka Emilia, Wysocki Mateusz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Socjologia. Społeczeństwo » Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10