X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

14.17 zł

Rabat: 14.18 zł
Cena katalogowa: 28.35 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Opole
Stron: 230
Format: B5
ISBN: 9788373952232

Opis:

Podręcznik przeznaczony jest do nauki przedmiotów obowiązujących na kierunku zarządzanie. Prezentuje m.in. przesłanki i wymiary procesu planowania marketingowego, dotychczasowe kierunki rozwojowe marketingu oraz struktury uwarunkowań działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Szczególnie dużo miejsca poświęca czynnikom otoczenia, zwłaszcza tym, które związane są z klientami i przemianami ich zachowań nabywczych, zapoznaje z systemem informacji marketingowej, jako istotnym elementem systemu zarządzania, dokonuje również przeglądu koncepcji planistycznych stosowanych w zarządzaniu marketingowym, przedstawia ponadto warianty i kierunki strategicznych wyborów dokonywanych przez przedsiębiorstwo w zakresie działalności rynkowej. Zaprezentowaną problematykę zamykają rozważania dotyczące planów taktycznych oraz budżetów marketingowych.
Podręcznik adresowany jest do wszystkich, którzy zamierzają poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania marketingowego.

Klienci, którzy kupili Planistyczne aspekty zarządzania ma… wybrali również:

Chróścicki Andrzej - Ustawa o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych. Komentarz
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Chróścicki Andrzej
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2010
Stron: 955
145.95 zł
107.64 zł
Dodaj do koszyka
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego - Bruska A., Kauf S.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10