X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

42.11 zł

Rabat: 14.79 zł
Cena katalogowa: 56.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Romanowska Maria
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2016
Wydanie: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 268
Format: 16.2x23.6cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320818130

Opis:

Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.

Klienci, którzy kupili Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie … wybrali również:

Zachowania organizacyjne Relacje społeczne w przestrzeni zmian
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2015
Stron: 166
39.90 zł
33.91 zł
Dodaj do koszyka
Burnett Ken - Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Burnett Ken
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wydania: 2003
Stron: 432
89.90 zł
71.02 zł
Dodaj do koszyka
red.Witosz Aleksander Jerzy, red.Witosz Antoni - Prawo gospodarcze dla ekonomistów
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Witosz Aleksander Jerzy, red.Witosz Antoni
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 250
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Powałowski Andrzej - Prawo gospodarcze publiczne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Powałowski Andrzej
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Stron: 624
99.00 zł
72.86 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Romanowska Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10