X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

40.95 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 40.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

Olczyk Tomasz
Wydawca: WAiP
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 575
Format: A5
ISBN: 9788376440026

Opis:

Książka zawiera pogłębioną, interdyscyplinarną i wieloaspektową analizę telewizyjnej reklamy politycznej - najkosztowniejszej i najdynamiczniej rozwijającej się broni z arsenału nowoczesnego marketingu politycznego.

Autor obnaża mechanizmy perswazji stosowane w reklamie politycznej, pokazuje jak w ich działaniu wykorzystywane są zasoby kultury popularnej i szczegółowo analizuje ukryte struktury wirtualnych światów kreowanych na ekranach telewizorów.

Książka ukazuje jakościową i ilościową ewolucję reklamy politycznej w kontekście dynamicznych relacji między światem mediów i polityki, relacji które w coraz większym stopniu sprowadzają politykę do kolejnej formy rozrywki, komunikację polityczną zamieniają w rodzaj "sztuki popularnej", liderów politycznych w celebrytów, mediatyzowane kampanie wyborcze w połączenie walki bokserskiej z karnawałem, wyborców zaś w fanów i kibiców.

Książka zainteresuje medioznawców, politologów, antropologów, badaczy kultury popularnej i wszystkich tych, którzy chcą się dowiedzieć na co partie przeznaczają lwią część wielomilionowych dotacji jakie co roku otrzymują z budżetu.

Dr Tomasz Olczyk, socjolog, absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW; bada zjawiska z pogranicza kultury popularnej, komunikacji politycznej i kultury medialnej; stara się łączyć podejścia antropologiczne, psychosocjologiczne i politologiczne, prowadzi wykłady z zakresu reklamy politycznej i public relations.

Po lekturze książki będzie nam o wiele łatwiej zrozumieć, co dzieje się we współczesnej polityce, dlaczego tak niewiele przypomina ona jej postać, z jaką spotkać się możemy w klasycznych ujęciach politologicznych. Posthistoria, a więc zanik ideologicznie legitymizowanej polityczności, jest faktem. Czy jest to znakiem, że wchodzimy także w czasy "postdemokratyczne"? Warto stawiać sobie podobne pytania, a książka Tomasza Olczyka prowokuje do refleksji nad kierunkiem, w którym wszak wszyscy poniekąd zmierzamy.z Przedmowy prof. dr. hab. Wojciecha Józefa Burszty

Przejrzysta konstrukcja a także sposób prowadzenia narracji sprawiają, iż mimo pokaźnych rozmiarów pracy czyta się ją bez znużenia, odnajdując zbieżności z własnym doświadczeniem uczestnictwa w zmediatyzowanym świecie. Uważam, że praca ta jest pierwszym w Polsce tak kompetentnym i wyczerpującym studium politycznego marketingu. prof. dr hab. Aldona Jawłowska

 

Klienci, którzy kupili Politrozrywka i popperswazja. Reklama … wybrali również:

Suworow Wiktor - GRU Radziecki wywiad wojskowy
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Suworow Wiktor
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2010
Stron: 216
34.00 zł
24.48 zł
Dodaj do koszyka
Dubel Lech - Historia doktryn politycznych i prawnych do schyłku XX wieku
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dubel Lech
Wydawca: LexisNexis
Rok wydania: 2012
Stron: 544
67.00 zł
48.78 zł
Dodaj do koszyka
red.Chojnicka Krystyna, red.Jaskólski Michał - Słownik historii doktryn politycznych, tom 6: T-Ż, z suplementem
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Chojnicka Krystyna, red.Jaskólski Michał
Wydawca: Wydawnictwo Sejmowe
Rok wydania: 2015
Stron: 992
90.00 zł
73.79 zł
Dodaj do koszyka
Malec D., Malec J. - Historia administracji i myśli administracyjnej
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Malec D., Malec J.
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2003
Stron: 266
34.00 zł
28.90 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku - Olczyk Tomasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Polityka » Historia i teoria polityki. Politycy
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10