X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

43.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 43.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Polityka medialna a media elektroniczne

Jakubowicz Karol
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 287
Format: B5
ISBN: 9788360807330

Opis:

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę.

Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce Polityka medialna a media elektroniczne Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.

Karol Jakubowicz, doktor, medioznawca, specjalizuje się w zagadnieniach mediów elektronicznych, przewodniczący Rady Międzyrządowej Programu Informacja dla Wszystkich UNESCO, koordynator grupy roboczej międzynarodowego programu naukowego COST A30 East of West. Setting a New Eastern and Central European Media Research Agenda, ekspert Rady Europy, Unii Europejskiej, OBWE i UNESCO do spraw mediów i ich regulacji, był członkiem Rady Niezależnej Komisji ds. Mediów w Kosowie, przewodniczącym Komitetu Zarządzającego do Spraw Mediów i Nowych Usług Komunikacyjnych Rady Europy, dyrektorem Departamentu Strategii i Analiz KRRiT (2004-2006), przewodniczącym Rady Nadzorczej TVP S.A.(1998-2000), autor, współautor i redaktor licznych krajowych i zagranicznych publikacji naukowych poświęconych mediom elektronicznym i komunikacji społecznej.

Karol Jakubowicz jest jednym z nielicznych w Polsce znawców polityki medialnej rozpoznawalnym na świecie. Jest autorem wielu publikacji, współpracował m.in. z Radą Europy. W Telewizji Polskiej pracował także w organie regulacyjnym - Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Współtworzył podstawową ustawę o radiofonii i telewizji. W książce Polityka medialna a media elektroniczne przekazuje część swojej wiedzy i doświadczenia. W czasie kiedy tak bardzo wzrasta w Polsce zainteresowanie polityką medialną książka ta jest lekturą pierwszej ważności dla wszystkich zainteresowanych.
dr hab. Tadeusz Kowalski, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
Instytut dziennikarstwa i Nauk Politycznych

Zmiany technologiczne, rynkowe, przeobrażenia w organizacji i finansowaniu mediów wymagają nowego spojrzenia na zasady polityki audiowizualnej. Książka Karola Jakubowicza, który jak mało kto poznał mechanizmy, normy i sposoby realizacji europejskiej polityki w dziedzinie mediów, odpowiada na pytania, jaka jest dzisiaj i jaka powinna być polityka medialna. Pokazuje zasady i mechanizmy regulacyjne w mediach w kontekście europejskiej polityki audiowizualnej. Udowadnia, że regulacje w mediach i polityka audiowizualna staje się dzisiaj złożonym, wyjątkowo wrażliwym procesem społecznym, ponieważ w największej mierze nawiązuje do niezbywalnych praw człowieka i obywatela.
dr hab. Stanisław Jędrzejewski, prof. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
Kierownik Katedry Teorii i Praktyki Radia
Instytut Socjologii KUL

Klienci, którzy kupili Polityka medialna a media elektroni… wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
52.12 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Polityka medialna a media elektroniczne - Jakubowicz Karol
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10