X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

58.80 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 58.80 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Polowanie na słonia. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów

Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 224
Format: B5
Oprawa: twarda
ISBN: 9788388970337

Opis:

Czy śniło ci się kiedyś, że podłapujesz tego dużego klienta? Że podpisujesz ten gigantyczny kontrakt, który ustawi cię na czele stawki? Na stronach tej książki przedstawiamy strategię sprzedażową i marketingową, która pomoże ci pozyskać tego gigantycznego klienta – twojego własnego Słonia – i bardzo znacząco powiększyć dochód, zysk, a także zwiększyć szansę na osiągnięcie sukcesu. Polowanie na Słonia nie jest jednak tylko publikacją teoretyczną. Zawiera omówienia szeregu sprawdzonych taktyk, narzędzi oraz technik, a także przykłady zaczerpnięte z bogatego doświadczenia autora. Dzięki nim dowiesz się, w jaki sposób te pomysły wprowadzić w życie.

Aby przygotować cię na długofalowy sukces, książka Polowanie na Słonia opowie ci:
- o sześciu kluczowych czynnikach warunkujących koncentrację na dużym kliencie
- w jaki sposób odwzorować i wykorzystać dla własnych korzyści biurokrację funkcjonującą w firmie klienta
- o pomysłach i technikach opracowywania listy potencjalnych Słoni
- w jaki sposób wyszukiwać sprzymierzeńców, którzy staną się twoimi przedstawicielami handlowymi wewnątrz firmy klienta
- jak budować mocne sojusze, dzięki którym sprzedaż znajdzie się na maksymalnie wysokim poziomie
- o sekretach negocjowania ze Słoniami w sposób umożliwiający ci zachowanie zysków
- o technikach przekuwania katastrof w firmie klienta w jego lojalność
- w jaki sposób unikać pięciu zabójczych błędów, które mogą zniszczyć twoje przedsiębiorstwo

Autor posługuje się stylem konwersacyjnym, dzięki czemu książka ta jest łatwą, zabawną i bardzo pożyteczną lekturą.

Bez względu na to, czy jesteś właścicielem firmy, sprawujesz w niej funkcję kierowniczą, jesteś handlowcem czy fachowcem w jakiejś dziedzinie prowadzącym działalność gospodarczą, możesz się od Steve’a Kaplana wiele nauczyć. Steve opracował i stosował opisaną tu strategię „Polowania na Słonie”, będąc właścicielem niewielkiego przedsiębiorstwa i zdobywając pierwsze kontrakty u jednego z największych Słoni na świecie, koncernu Procter & Gamble. Zanim ostatecznie wystawił swoją firmę na sprzedaż, zawarł umowy z wieloma innymi dużymi klientami. Przez ostatnie dziesięć lat Steve udoskonalił tę strategię w toku pracy z 23 przedsiębiorstwami, którymi kierował, oraz ponad 100, którym udzielał konsultacji.

Jeśli nigdy nie upolowałeś żadnego Słonia, straciłeś najbardziej dochodową przygodę swojego życia!


O AUTORZE

Steve Kaplan jest założycielem The Difference Maker Inc. (www.differencemaker.com). Firma zajmuje się udostępnianiem szeregu narzędzi biznesowych pomagających przedsiębiorstwom różnej wielkości odnieść sukces. Steve piastował także stanowisko dyrektora generalnego w Bounty SCA, która posiadała 24 oddziały na świecie. Ster firmy dzierżył niecałe dziesięć lat, a w tym czasie jej dochody wzrosły z 200 tysięcy do 250 milionów dolarów. Był także prezesem grupy Snyder Communications. Mieszka w Chicago.

OPINIE

Polowanie na Słonia – Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów Steve’a Kaplana jest książką szczególnie przydatną dla właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą oprzeć swoją strategię na współpracy z dużymi klientami – wielkimi korporacjami.
Czytelnicy tej książki nie muszą mieć wykształcenia biznesowego, żeby zrozumieć i potrafić zastosować w praktyce podawane przez jej autora rady czy opisywane metody działania.
Kaplan w bardzo prosty sposób potrafił przedstawić dość skomplikowane procesy związane z budowaniem długofalowych, wartościowych relacji biznesowych, organizacją procesu sprzedaży do dużego klienta czy utrzymaniem wysokiego poziomu motywacji wśród sprzedawców. W swojej książce zwraca uwagę na wiele istotnych szczegółów, które są bardzo często pomijane w innych pozycjach tego typu. Ciekawe dla wszystkich sprzedawców powinny być przemyślenia autora Polowania na Słonia na temat wpływu znajomości procesu budżetowania w firmie klienta na skuteczność zamykania procesów sprzedażowych.

Klienci, którzy kupili Polowanie na słonia. Jak pozyskać i … wybrali również:

Adele Faber, Elaine Mazlish - Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały w.2013
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Adele Faber, Elaine Mazlish
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 3
Stron: 284
35.00 zł
22.40 zł
Dodaj do koszyka
Agnieszka Maciąg - Smak szczęścia, czyli o dietach... TW w.2015
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Agnieszka Maciąg
Wydawca: Otwarte
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 296
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
Marcin Przewoźniak - Praktyczny poradnik ucznia. Twoja szkoła bez...
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Marcin Przewoźniak
Wydawca: Centrum Edukacji Dziecięcej
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: 3
Stron: 144
24.20 zł
17.42 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Polowanie na słonia. Jak pozyskać i zatrzymać przy sobie dużych klientów - Steve Kaplan
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Poradniki
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10