X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

87.78 zł

Rabat: 4.62 zł
Cena katalogowa: 92.40 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Profitbrand

Nick Wreden
Wydawca: Kogan Page
Rok wydania: 2005
Stron: 224
ISBN: 9780749444655

Opis:

`...Finely structured...presents compelling arguments...engaging ...thought-provoking` - "Brandrepublic". `Finally, a strategic view of brands and branding. Explains and illustrates at a managerial level the why, how and with what value brands can build shareholder value` - Donald E. Schultz, Professor of Integrated Marketing Communications, Kellogg School of Management, Northwestern University, USA. Nick Wreden passionately believes that it is time for brand managers, CEOs and CFOs to speak the same language. Brand managers need to lift their heads above the buzz of marketing and advertising jargon and understand the strategic imperatives of business: profitability, accountability and sustainability. As a result of the increasing ineffectiveness of mass-media marketing, CEOs and CFOs are demanding greater accountability and more sustainable results for their marketing investments. "Profitbrand" offers a comprehensive metrics-based approach to branding that allows companies to directly link branding activities with bottom-line results, align the organization - including marketing - with common benchmarks and ensure that customers buy not once, but again and again and again. "Profitbrand" also illustrates how to do business on customer terms - the one competitive differentiator that cannot be duplicated in today`s customer economy. "addresses why brand loyalty is fading and customer dissatisfaction increasing." in-store "the freshest view of brands comes from profit brand, which attacks the oldest questions about marketing: accountability `the need for quantifiable benchmarks` and profitability." strategy & business, boot allen magazine "explains how to identify the most profitable customers as well as those that sap corporate resources, and describes how to fuse customer requirements and organisational capabilities to deliver value." in-store "marketing guru wreden gives some tips for navigating the new business landscape, where brand loyalty is dissipating and customers seem dissatisfied." www.kirkusreviews.com "read this book." mit advertising lab "compelling argument that most brand practitioners are out of synch with the two groups they most need to relate to: consumers and corporate management... if you`re in branding, `profit brand` should be on your bookshelf." www.imediaconnection.com "the author explains the principles of brand policy and its methods, he stresses the need for the data on which brand marketing is based to be measurable and pertinent." efma magazine "explains how to identify the most profitable customers as well as the unprofitable ones that sap corporate resources." journal of marketing research "wreden explores how businesses can place more measurement and accountability to their branding efforts." customer`s review, www.amazon.com "up to the minute and it does offer a workable thesis." journal of direct, data and digital marketing practice "finally, a strategic view of brands and branding. explains and illustrates at a managerial level the why, how and with what value brands can build shareholder value." professor don schultz, northwestern university, usa

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Profitbrand - Nick Wreden
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10