X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

89.96 zł

Rabat: 36.04 zł
Cena katalogowa: 126.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka

Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 186
Format: B5
ISBN: 9788374264693

Opis:

Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.

Jeśli zatem chcesz:
  • optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać,
  • właściwie stosować reklamę w Internecie,
  • zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe,
  • kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej,
  • mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line,

możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz:
  • zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami),
  • podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie,
  • modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.

„Promocja w Internecie” to znakomite kompendium wiedzy dla:
  • praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów – zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego,
  • dydaktyków marketingu – zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem,
  • studentów – gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.


Dr Grzegorz Mazurek jest pracownikiem naukowym Katedry Marketingu WSPiZ im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Pracuje również jako niezależny konsultant i trener w zakresie marketingu internetowego oraz e-biznesu. Opublikował wiele artykułów specjalistycznych i naukowych wydanych w kraju i za granicą. Jego zainteresowania naukowe to szeroko rozumiane innowacje w marketingu, a także rozwój idei społeczeństwa opartego na wiedzy. Od 2000 roku autor związany jest zawodowo z branżą internetową. Do tej pory zrealizował szereg projektów o charakterze strategicznym, operacyjnym i doradczym dla takich marek, jak m.in.: Eden, Egmont, IKEA, Kredyt Bank S.A., Majonez Kielecki, Meble.pl, Michelin, Monsanto, Nikon, Nokia Poland, Polpharma, PZU Życie, Unizeto Technologies. Przez ponad trzy lata pracował na stanowisku kierowniczym w wiodącej agencji interaktywnej w Polsce – K2 Internet S.A.

Klienci, którzy kupili Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, … wybrali również:

Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer - Przyroda SP  5 Tajemnice przyrody ćw cz.2 w.2013
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 1058
Stron: 96
18.10 zł
16.11 zł
Dodaj do koszyka
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk - Matematyka SP wokół nas 6/1 ćw w.2014 WSIP
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk
Wydawca: WSiP
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 112
22.10 zł
19.67 zł
Dodaj do koszyka
Tomasz Maćkowski - Historia SP 6/1 Wczoraj i dziś ćw. NPP w.2014 NE
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Tomasz Maćkowski
Wydawca: NOWA ERA
Rok wydania: 2014
Miejsce wydania: 189
Stron: 72
19.01 zł
16.92 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
54.86 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Promocja w Internecie. Narzędzia, zarządzanie, praktyka - Mazurek G.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Podręczniki. Ćwiczenia i zadania
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10