X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

9.45 zł

Rabat: 9.45 zł
Cena katalogowa: 18.90 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Propaganda PRL. Wybrane problemy

Semkow P.(red.)
Wydawca: Instytut Pamięci Narodowej
Rok wydania: 2004
Miejsce wydania: Gdańsk
Stron: 105
ISBN: 83-89078-67-8

Opis:

W październiku 2002 r. Oddziałowe Biuro Edukacji Publicznej IPN w Gdańsku oraz Uniwersytet Gdański zorganizowały konferencję „Propaganda PRL”. Autorzy referatów przedstawili wieloaspektowość działań propagandy w powojennej Polsce i jej dzisiejszych reperkusji. Dokonali też analizy działań aparatu propagandowego komunistycznego państwa i jego roli w kreowaniu rzeczywistości. Podjęli także próbę odpowiedzi na pytanie, jak dalece w świadomości Polaków zakorzeniły się tworzone przez peerelowską propagandę stereotypy i mity.

Spis treści

  • Wstęp – Piotr Semków

  • Łukasz Kamiński – Struktury propagandy w PRL

  • Wiktor Pepliński – Cenzura jako instrument propagandy PRL

  • Marcin Zaremba – Propaganda sukcesu. Dekada Gierka

  • Jerzy Eisler – „Polskie miesiące” – działania propagandowe w okresie przesileń politycznych w PRL

  • Barbara Okoniewska – Oblicze propagandowe „Przeglądu Technicznego” w latach realizacji planu sześcioletniego (1950–1955)

  • Jacek Z. Sawicki – Wymazać pamięć powstania. Kilka uwag o stosunku propagandy PRL do powstania warszawskiego

  • Piotr Niwiński – Obraz antykomunistycznej konspiracji niepodległościowej w propagandzie PRL

  • Sławomir Cenckiewicz – Polonia amerykańska w propagandzie PRL (wybrane aspekty). Przyczynek do studiów nad polityką PRL wobec Polonii amerykańskiej

  • Grzegorz Berendt – Cele, treść i metody oddziaływania prasy żydowskiej w Polsce w latach 1949–1956

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Propaganda PRL. Wybrane problemy - Semkow P. (red.)
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Inne » Książki za pół ceny
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10