X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

33.08 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 33.08 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji

Wydawca: Krakowska Szkoła Wyższa im.Andrzeja Frycza Modrzewskiego
Rok wydania: 2007
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 194
Format: B5
ISBN: 9788389823342

Opis:

Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji

Książka składa się z dwóch autonomicznych części. Pierwsza macharakter pogłębionej refleksji naukowej, teoretycznej, nad strategiami przedsiębiorstw w warunkach dynamicznych przeobrażeń współczesnego świata, kształtowanych przez procesy internacjonalizacji i globalizacji. Część druga zawiera 10 kejsów (analiza typu case studies), będących egzemplifikacją przedstawionych rozważań teoretycznych. Monografia opiera się na bardzo szerokiej literaturze przedmiotu, wskazującej na głęboką znajomość problematyki. prof. dr hab. Jan Wiktor

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. … wybrali również:

red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław - Transfer wiedzy i funduszy europejskich do sektorów gospodarki krajów Unii Europejskiej
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Stacharska-Targosz Jolanta, red. Szostak Jarosław
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
Rok wydania: 2010
Stron: 412
56.70 zł
Dodaj do koszyka
James Harold - Koniec globalizacji. Czego nauczył nas wielki kryzys?
+ do schowka
KSIĄŻKA
James Harold
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR
Rok wydania: 2010
Stron: 308
43.05 zł
Dodaj do koszyka
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta - Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 226
55.65 zł
43.41 zł
Dodaj do koszyka
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał - Innowacje na rynkach finansowych
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red. Kalinowski Marcin, red. Pronobis Michał
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2010
Stron: 180
43.00 zł
33.54 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym. Uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacji - Oczkowska Renata
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10