X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Maria Rosa Poggio - Symbolum. Refleksje nad Katechizmem Kościoła Katolickiego
-20%
+ do schowka
69.90 zł
55.92 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 13.98 zł
Cena katalogowa: 69.90 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Maria Rosa Poggio
Wydawca: Gaudium
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 316
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

43.29 zł

Rabat: 14.46 zł
Cena katalogowa: 57.75 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę

Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2006
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 250
Format: B5
ISBN: 8372516626

Opis:

Celem książki w odniesieniu do przedstawionych przesłanek i inspiracji podjęcia tematu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie jest: - upowszechnienie założeń, celów koncepcji i metod związanych z procesami zarządzania wiedzą, - przedstawienie metod zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie, - opracowanie modelu przedsiębiorstwa opartego na wiedzy, użytecznego z punktu widzenia prowadzenia działalności gospodarczej, zorientowanej na kreowanie i wykorzystanie wiedzy, - opisanie zależności pomiędzy zarządzaniem wiedzą a podstawowymi procesami przedsiębiorstwa i klasycznymi funkcjami zarządzania, - identyfikacja wspólnych i rozbieżnych elementów nowoczesnych koncepcji zarządzania z koncepcją zarządzania wiedzą. Książka jest przeznaczona dla właścicieli i menedżerów przedsiębiorstw, w których przebiega lub przebiegać będzie transformacja zasad zarządzania w kierunku zwiększania poziomu wykorzystywania informacji, wiedzy i kompetencji w procesach tworzenia produktów i usług. Książka jest również skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i menedżerskich, zainteresowanych rozszerzaniem wiedzy w zakresie nowoczesnych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Ponadto opracowanie może pomóc wykładowcom akademickim we wzbogaceniu zajęć dydaktycznych z takich przedmiotów, jak: nauka o przedsiębiorstwie, podstawy zarządzania, metody i techniki zarządzania, zarządzanie wiedzą, zarządzanie kapitałem intelektualnym. Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Wiedza jako przedmiot zarządzania w przedsiębiorstwie 1.1. Istota pojęcia wiedza 1.2. Filozoficzno-epistemologiczne determinanty użyteczności wiedzy 1.3. Kluczowe przesłanki zarządzania wiedzą 1.4. Potencjalne źródła wiedzy 1.4.1. Praktyka korzystania z zewnętrznych źródeł wiedzy Literatura Rozdział 2. Koncepcje zarządzania wiedzą i narzędzia ich implementacji 2.1. Geneza i istota koncepcji zarządzania wiedzą 2.2. Kierunki rozwoju koncepcji - podejścia i strategie zarządzania wiedzą 2.3. Metody i techniki zarządzania wiedzą 2.3.1. Istota metod i technik w systemie zarządzania wiedzą 2.3.2. Uwarunkowania implementacji metod zarządzania wiedzą 2.3.3. Ogólna procedura wdrożenia metod zarządzania wiedzą 2.3.4. Metody zorientowane na zarządzanie kapitałem ludzkim 2.3.5. Technologie informacyjne jako narzędzia wspierające zarządzanie wiedzą Literatura Rozdział 3. Model przedsiębiorstwa zorientowanego na systemowe wykorzystywanie wiedzy 3.1. Podstawowe założenia modelu 3.2. Kluczowe cele przedsiębiorstwa 3.3. Wybrane formy organizacyjne 3.4. Zarządzanie pracownikami wiedzy 3.5. Infrastruktura informatyczna 3.6. Integracyjna rola zarządzania wiedzą w zarządzaniu przedsiębiorstwem Literatura Rozdział 4. Zarządzanie wiedzą w przekroju klasycznych funkcji zarządzania 4.1. Wiedza w procesach zarządzania 4.2. Wiedza w procesach organizowania 4.3. Wiedza w procesach przewodzenia ludźmi 4.4. Wiedza w procesach kontroli, oceny i pomiaru Literatura Rozdział 5. Zarządzanie wiedzą w ramach podstawowych procesów przedsiębiorstwa 5.1. Wiedza w procesach B+R 5.2. Wiedza w procesach zaopatrzenia 5.3. Wiedza w procesach wytwarzania 5.4. Wiedza w procesach kształtowania relacji z nabywcą Literatura Rozdział 6. Zarządzanie wiedzą a wybrane koncepcje zarządzania 6.1. Zarządzanie kapitałem intelektualnym 6.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 6.3. Zarządzanie innowacjami 6.4. Marketing relacyjny 6.5. Zarządzanie środowiskowe Literatura

Klienci, którzy kupili Przedsiębiorstwo zorientowane na wi… wybrali również:

Gierusz Barbara - Podręcznik samodzielnej nauki księgowania
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gierusz Barbara
Wydawca: ODDK
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 10
Stron: 540
47.25 zł
33.74 zł
Dodaj do koszyka
Szewczyk Anna - ABC asystentki. Wprowadzenie do systemu
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Szewczyk Anna
Wydawca: Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: 10
Stron: 98
52.50 zł
37.48 zł
Dodaj do koszyka
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz - Podstawy ekonomii
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Milewski Roman, Kwiatkowski Eugeniusz
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2005
Miejsce wydania: 1
Stron: 553
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
Griffin Ricky W. - Podstawy zarządzania organizacjami
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Griffin Ricky W.
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Miejsce wydania: 177
Stron: 801
84.90 zł
59.00 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę - (red.) Kobyłko G., Morawski M.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne » Ekonomia
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10