X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zubrzycki Janusz - Leksykon VAT – 2017 Tom 1-2
-15%
+ do schowka
320.00 zł
272.00 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 48.00 zł
Cena katalogowa: 320.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Zubrzycki Janusz
Wydawca: Oficyna Wydawnicza UNIMEX
Rok wydania: 2017
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

46.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public relations od A do Z Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności

Wydawca: PLACET
Rok wydania: 1997
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 374
Format: 15x24cm
ISBN: 83-85428-61-5

Opis:

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno - poznawczych z oczekiwaniemi praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innychdziałalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność PR w otoczeniu organizacji : fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz fazie planowania działalności.

Klienci, którzy kupili Public relations od A do Z Analiza … wybrali również:

Spitzer Manfred - Jak uczy się mózg
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Spitzer Manfred
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 350
59.90 zł
41.62 zł
Dodaj do koszyka
Moor Julia - Śmiech, zabawa i nauka z dziećmi o profilu autystycznym
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Moor Julia
Wydawca: Cyklady
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: 189
Stron: 216
34.90 zł
24.78 zł
Dodaj do koszyka
Bogusława Beata Kaczmarek , Aneta Wojciechowska - Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bogusława Beata Kaczmarek , Aneta Wojciechowska
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 312
40.00 zł
Dodaj do koszyka
red.Grudziewska Ewa - Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą. Programy zajęć
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Grudziewska Ewa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 230
52.00 zł
38.98 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public relations od A do Z Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności - Wojcik Krystyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pedagogika. Oświata i szkolnictwo » Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10