X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

46.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Public relations od A do Z Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności

Wydawca: PLACET
Rok wydania: 1997
Wydanie: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 374
Format: 15x24cm
ISBN: 83-85428-61-5

Opis:

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno - poznawczych z oczekiwaniemi praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innychdziałalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności, uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Pierwszy tom koncentruje się na metodach działania w dwóch fazach przygotowujących właściwą działalność PR w otoczeniu organizacji : fazie analizy sytuacji wyjściowej oraz fazie planowania działalności.

Klienci, którzy kupili Public relations od A do Z Analiza … wybrali również:

Bęza Stanisław - Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bęza Stanisław
Wydawca: Wydawnictwo Szkolne PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 448
46.66 zł
38.26 zł
Dodaj do koszyka
Sąsiadek Krzysztof - Zabawy paluszkowe
-36%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Sąsiadek Krzysztof
Wydawca: MEDIA RODZINA
Rok wydania: 2016
Stron: 64
19.00 zł
12.16 zł
Dodaj do koszyka
Moor Julia - Śmiech, zabawa i nauka z dziećmi o profilu autystycznym
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Moor Julia
Wydawca: Cyklady
Rok wydania: 2012
Stron: 216
34.90 zł
24.78 zł
Dodaj do koszyka
Spitzer Manfred - Jak uczy się mózg
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Spitzer Manfred
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 350
59.90 zł
41.33 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Public relations od A do Z Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności - Wojcik Krystyna
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pedagogika. Oświata i szkolnictwo » Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10