X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Zarys dziejów Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
-26%
+ do schowka
129.00 zł
95.14 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 33.86 zł
Cena katalogowa: 129.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 360
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

45.90 zł

Rabat: 16.05 zł
Cena katalogowa: 61.95 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2010
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 271
Format: B5
ISBN: 9788320818901

Opis:

Reklama


Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych.

Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.



Spis treści:

WSTĘP

CZĘŚĆ I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
ROZDZIAŁ 1. FUNKCJE PROMOCJI W DZIAŁALNOŚCI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA Idea orientacji marketingowej Instrumenty marketingu Zastosowanie promocji
ROZDZIAŁ 2. NARZĘDZIA PROMOCJI
Reklama Public relations Promocja uzupełniająca Sprzedaż osobista Marketing bezpośredni
ROZDZIAŁ 3. REKLAMA I JEJ CELE
Reklama jako proces komunikacji z klientami Funkcje reklamy Cele reklamy w fazach cyklu życia produktu Długookresowe cele reklamy ROZDZIAŁ 4. RODZAJE REKLAMY Reklama a struktura kanału dystrybucji Reklama sektorowa Rodzaje reklamy w cyklu sprzedaży Rodzaje reklamy a rodzaj produktu ROZDZIAŁ 5. ZNACZENIE MARKI W DZIAŁALNOŚCI PROMOCYJNEJ Historia marki Atrybuty marki Tożsamość i wizerunek marki Pozycjonowanie marki
ROZDZIAŁ 6. KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA
Koncepcja komunikacji zintegrowanej Narzędzia komplementarne i substytucyjne Surogaty reklamy Mechanizmy zintegrowanej komunikacji rynkowej
CZĘŚĆ II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY

ROZDZIAŁ 7. NOŚNIKI I ŚRODKI REKLAMY
Reklama telewizyjna Reklama radiowa Reklama prasowa Reklama kinowa Reklama w Internecie Reklama zewnętrzna Direct mail ROZDZIAŁ 8. PLANOWANIE MEDIÓW Reklama a planowanie mediów Poziomy badania mediów Kategorie pomiaru oddziaływania mediów Etapy planowania mediów Tworzenie media planu ROZDZIAŁ 9. PRZEKAZ REKLAMOWY Koncepcja przekazu reklamowego Skuteczność przekazu Struktura przekazu reklamowego Wykorzystanie słowa w przekazie reklamowym ROZDZIAŁ 10. PERSWAZJA W REKLAMIE Zastosowanie perswazji w działalności reklamowej Mechanizmy psychologiczne Techniki perswazyjne ROZDZIAŁ 11. ETYKA W REKLAMIE Etyka zawodowa Reklama nieetyczna Postulaty etyczne wobec reklamy Oddziaływanie na podświadomość Kodeksy reklamy ROZDZIAŁ 12. OGRANICZENIA PRAWNE REKLAMY Nieuczciwa konkurencja w zakresie reklamy Ochrona własności intelektualnej Zasady prowadzenia reklamy w mediach Sektorowe ograniczenia reklamy

CZĘŚĆ III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY

ROZDZIAŁ 13. TOŻSAMOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Elementy tożsamości przedsiębiorstwa System identyfikacji wizualnej Księga standardów tożsamości firmy
ROZDZIAŁ 14. LITERNICTWO
Zapisywanie mowy Kroje pisma Typografia ROZDZIAŁ 15. PROJEKTOWANIE GRAFICZNE Zasady kompozycji plastycznej Zastosowanie projektowania graficznego Oddziaływanie barw i kolorów Rodzaje układów graficznych ROZDZIAŁ 16. WYSTAWIENNICTWO Marketing wystawienniczy Rodzaje targów Zasady wystawiennictwa
ROZDZIAŁ 17. PROMOCJA W MIEJSCU SPRZEDAŻY
Merchandising Ekspozycja towarów Formy promocji w miejscu sprzedaży
CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ

ROZDZIAŁ 18. STRUKTURA PRZEMYSŁU REKLAMOWEGO
Rozwój reklamy Specyfika rynku reklamowego Podmioty w przemyśle reklamowym ROZDZIAŁ 19. AGENCJA REKLAMOWA Zadania agencji reklamowej Rodzaje agencji reklamowych Struktura agencji reklamowych Praca w dziedzinie reklamy Współpraca z agencją reklamową ROZDZIAŁ 20. ZARZĄDZANIE KAMPANIĄ REKLAMOWĄ Specyfika kampanii reklamowej Etapy zarządzania kampanią reklamową Zasady zarządzania kampanią reklamową
ROZDZIAŁ 21. SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY
Mierzenie rezultatów reklamy Skuteczność reklamy Efektywność reklamy ROZDZIAŁ 22. BUDŻET REKLAMY Koszty w reklamie Metody planowania budżetu SŁOWNIK BIBLIOGRAFIA

Klienci, którzy kupili Reklama wybrali również:

Bielański Adam - Podstawy chemii nieorganicznej Tom 1
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bielański Adam
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 546
59.00 zł
41.00 zł
Dodaj do koszyka
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam - Prawo cywilne część ogólna
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Radwański Zbigniew, Olejniczak Adam
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 388
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Gardocki Lech - Prawo karne
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Gardocki Lech
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1
Stron: 380
59.00 zł
43.42 zł
Dodaj do koszyka
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał - Historia ustroju i prawa polskiego
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Bardach Juliusz, Leśnodorski Bogusław, Pietrzak Michał
Wydawca: Wydawnictwo Prawnicze LexisNexis
Rok wydania: 2009
Miejsce wydania: 1
Stron: 693
75.00 zł
54.60 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama - Grzegorczyk Adam
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Podręczniki. Ćwiczenia i zadania » Podręczniki akademickie. Skrypty
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10