X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Golat Rafał - Aspekty prawne działalności bibliotek
-8%
+ do schowka
35.00 zł
32.20 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 2.80 zł
Cena katalogowa: 35.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Golat Rafał
Wydawca: SBP
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 200
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

72.57 zł

Rabat: 26.43 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama Aspekty prawne

Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 856
Format: 13.0x20.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788326416309

Opis:

W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji. W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy. Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy. Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.

Klienci, którzy kupili Reklama Aspekty prawne wybrali również:

Napierała Magdalena - Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Napierała Magdalena
Wydawca: PETRUS
Rok wydania: 2012
Stron: 208
29.90 zł
21.23 zł
Dodaj do koszyka
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska - Prawa autorskie i licencje w IT
-15%
+ do schowka
E-BOOK MOBI
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska
Wydawca: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2014
Stron: 44
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Flisak Damian - Prawo autorskie i prawa pokrewne. Komentarz
-27%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Flisak Damian
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 1559
199.00 zł
145.87 zł
Dodaj do koszyka
Dutko Maciej - Copywriting internetowy
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Dutko Maciej
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2010
Stron: 118
31.40 zł
21.82 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama Aspekty prawne -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Marketing. Badania marketingowe » Reklama. Promocja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10