X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

73.01 zł

Rabat: 25.99 zł
Cena katalogowa: 99.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama Aspekty prawne

Wydawca: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 856
Format: 13.0x20.5cm
Oprawa:
ISBN: 9788326416309

Opis:

W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji. W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy. Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy. Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.

Klienci, którzy kupili Reklama Aspekty prawne wybrali również:

Napierała Magdalena - Filozofia reklamy Historia Psychologia Techniki
-28%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Napierała Magdalena
Wydawca: PETRUS
Rok wydania: 2012
Stron: 208
29.90 zł
21.53 zł
Dodaj do koszyka
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska - Prawa autorskie i licencje w IT
-15%
+ do schowka
E-BOOK MOBI
Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska
Wydawca: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Rok wydania: 2014
Stron: 44
59.00 zł
50.15 zł
Dodaj do koszyka
red.Flisak Damian - Prawo autorskie i prawa pokrewne. Komentarz
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Flisak Damian
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2015
Stron: 1559
199.00 zł
146.76 zł
Dodaj do koszyka
Nowacki R. - Reklama. Podręcznik
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Nowacki R.
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2005
Stron: 272
28.35 zł
21.25 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama Aspekty prawne -
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Marketing. Badania marketingowe » Reklama. Promocja
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10