X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

51.00 zł

Rabat: 0.00 zł
Cena katalogowa: 51.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama. Aspekty prawne

Wydawca: Polskie Wydawnictwo Prawnicze IURIS
Rok wydania: 2012
Miejsce wydania: Poznań
Stron: 217
Format: B5
ISBN: 9788389363978

Opis:

Reklama. Aspekty prawne

Przekaz reklamowy w pełni realizuje swobodę w komunikowaniu się producentów i konsumentów. Rozwój handlu, a przede wszystkim jego umiędzynarodowienie oraz rozwój technik komunikacyjnych sprawiają, że reklama staje się wszechobecna, często w sposób niemal decydujący wpływając czy też oddziałując na nasze życie. Jak istotny jest problem ochrony konsumenta przed nierzetelnym przekazem reklamy, świadczą nie tylko regulacje prawne Unii Europejskiej i przepisy krajowe, ale także coraz częściej podejmowane decyzje o samoograniczeniu reklamy. Dla osiągnięcia sukcesu nie wystarczy, że przekaz reklamowy jest merytorycznie i artystycznie doskonały, musi jeszcze spełnić wszelkie wymogi wynikające z obowiązującego porządku prawnego. Z tego właśnie powodu niniejsza książka ma na celu przybliżenie regulacji prawnych odnoszących się do działalności reklamowej.

Czytelnikowi przybliżone zostały przepisy aktów prawnych, które bezpośrednio lub pośrednio wskazują, jaka reklama jest niedopuszczalna lub z jakich względów ograniczona. Przywołano i omówiono również ustawowe zasady regulujące wzajemne prawa i obowiązki reklamodawcy i twórcy przekazu reklamowego, wynikające z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zasady wykorzystania w reklamie zbiorów danych (baz danych) oraz znaków towarowych i oznaczeń geograficznych. Zwrócono także uwagę na prawidłowe, zgodne z prawem, wykorzystanie wizerunku w reklamie. W szerokim zakresie przytoczone zostało aktualne orzecznictwo sądowe. Książka zawiera również wiele wzorów umów, które mogą okazać się przydatne w działalności reklamowej, m.in. wzór umowy o wykorzystanie utworu w reklamie, wzór umowy pozwalający na wykorzystanie wizerunku czy wzór umowy o eksponowanie reklamy. Praca niniejsza, będąc swojego rodzaju przewodnikiem po zakazach i nakazach w dziedzinie reklamowej wynikających z przepisów prawa, będzie przydatna w praktyce zarówno twórcom i dystrybutorom, reklam, jak i tym którzy wykorzystują reklamę jako wsparcie dla swoich działań gospodarczych, a także odbiorcom przekazu reklamowego.

Wojciech Orżewski - adwokat, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego, specjalista prawa autorskiego, prasowego i prawa własności intelektualnej. Autor wielu poradników i książek, innymi: Prawo w mediach. Fotograf, fotografia, prawo. Elementy prawa w działalności wydawniczej. Prowadzi kancelarię adwokacką w Warszawie.

Klienci, którzy kupili Reklama. Aspekty prawne wybrali również:

Kowalik-Bańczyk Krystyna - Prawo do obrony w unijnych postępowaniach antymonopolowych. W kierunku unifikacji standardów proceduralnych w Unii Europejskiej
-32%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kowalik-Bańczyk Krystyna
Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
Rok wydania: 2012
Stron: 630
119.00 zł
81.16 zł
Dodaj do koszyka
Geryk Marcin - Społeczna odpowiedzialność uczelni
-11%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Geryk Marcin
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej
Rok wydania: 2012
Stron: 389
60.00 zł
53.40 zł
Dodaj do koszyka
Mentel Grzegorz - Ryzyko rynku akcji
-22%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Mentel Grzegorz
Wydawca: CeDeWu
Rok wydania: 2012
Stron: 120
38.00 zł
29.64 zł
Dodaj do koszyka
Barańska Marzena - Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Barańska Marzena
Wydawca: Wydawnictwo POLTEXT
Rok wydania: 2011
Stron: 195
44.90 zł
33.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama. Aspekty prawne - Orżewski Wojciech
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Prawo » Prawo cywilne
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10