X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

ks. Józef Naumowicz - Historia świątecznej choinki
-32%
+ do schowka
39.90 zł
27.13 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 12.77 zł
Cena katalogowa: 39.90 zł
Dostępność: do 72h
KSIĄŻKA
ks. Józef Naumowicz
Wydawca: Literackie
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 8
Stron: 336
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Dzielnica występku

Dzielnica występku
Mario Vargas Llosa
Kraków 2016


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Niebzepieczne związki Andrzeja Leppera

Niebezpieczne związki Andrzeja Leppera
Wojciech Sumliński
Warszawa 2016


Nowy car

Nowy car
Steven Lee Myers
Katowice 2016

Świat Chrystusa

Świat Chrystusa. T.1
Wojciech Roszkowski
Kraków 2016

Pokaz

46.18 zł

Rabat: 16.82 zł
Cena katalogowa: 63.00 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reklama produktów leczniczych

Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2011
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 288
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: twarda
ISBN: 9788326410970

Opis:

Od uchwalenia w dniu 6 września 2001 r. ustawy - Prawo farmaceutyczne Główny Inspektor Farmaceutyczny wydał kilkaset decyzji dotyczących zgodności bądź niezgodności z prawem reklam produktów leczniczych. Znajomość powyższego orzecznictwa umożliwia skuteczne i efektywne prowadzenie reklamy tych produktów, przy użyciu legalnych, a jednocześnie optymalnych marketingowe form i treści. Przedstawiona publikacja stanowi kompendium wiedzy z tej dziedziny - jej podstawą nie są bowiem teoretyczne wywody na temat możliwych interpretacji przepisów prawa, ale dogłębna analiza treści decyzji administracyjnych. Decyzje dotyczące reklamy w wielu przypadkach są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej. Jednakże, na potrzeby przygotowania niniejszego opracowania, autorzy uzyskali dostęp również do decyzji dotychczas nieopublikowanych. Dzięki temu zawiera ono unikalną wiedzę i pozwala poznać praktyczne aspekty wykładni przepisów prawa dokonywanej przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. Cytowane decyzje zostały ułożone tematycznie, tak by ułatwić korzystanie z publikacji i uczynić ją jak najbardziej efektywnym i przyjaznym źródłem wiedzy. Każdy z rozdziałów został opatrzony krótkim komentarzem, który ma na celu przywołanie podstawy prawnej i podsumowanie dotychczasowego orzecznictwa z danego zakresu. Zastosowany układ decyzji ułatwi czytelnikom wgląd do najbardziej aktualnego stanowiska inspekcji farmaceutycznej i zapoznanie się z ewentualnymi zmianami jej poglądów na przestrzeni czasu.

Klienci, którzy kupili Reklama produktów leczniczych wybrali również:

Arystoteles - Etyka Nikomachejska
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Arystoteles
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2017
Stron: 330
49.00 zł
34.05 zł
Dodaj do koszyka
Zimbardo Philip - Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Zimbardo Philip
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 488
69.00 zł
47.95 zł
Dodaj do koszyka
Ekman Paul - Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Ekman Paul
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2016
Stron: 328
39.90 zł
27.73 zł
Dodaj do koszyka
Fromm Erich - Anatomia ludzkiej destrukcyjności
-29%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Fromm Erich
Wydawca: Rebis
Rok wydania: 2016
Stron: 592
49.90 zł
35.43 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reklama produktów leczniczych - Mazurek Krzysztof, Sławatyniec Łukasz
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Filozofia » Etyka
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10