X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

70.12 zł

Rabat: 19.78 zł
Cena katalogowa: 89.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: 24h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie

seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wydania: 2013
Miejsce wydania: Kraków
Stron: 432
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: miękka
ISBN: 8388597752

Opis:

Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.

Klienci, którzy kupili Relacje z kluczowymi klientami. Analiza … wybrali również:

Knowles Malcolm, Holton Elwood F., Swanson Richard - Edukacja dorosłych
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Knowles Malcolm, Holton Elwood F., Swanson Richard
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2009
Stron: 322
59.90 zł
41.33 zł
Dodaj do koszyka
Zachowania organizacyjne Relacje społeczne w przestrzeni zmian
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2015
Stron: 166
39.90 zł
33.91 zł
Dodaj do koszyka
red.Parczewska Teresa - Przestrzenie dziecka i dzieciństwa. Wielość perspektyw i znaczeń
-30%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Parczewska Teresa
Wydawca: Wydawnictwo UMCS
Rok wydania: 2015
Stron: 204
31.50 zł
22.05 zł
Dodaj do koszyka
Hejnicka-Bezwińska Teresa - Pedagogika. Podręcznik dla pierwszego stopnia kształcenia na poziomie wyższym
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Hejnicka-Bezwińska Teresa
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2015
Stron: 292
55.00 zł
41.23 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie - Burnett Ken
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10