X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

116.16 zł

Rabat: 4.84 zł
Cena katalogowa: 121.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Relationship Edge in Business

Wally Wood,Jerry Acuff,J Acuff
Wydawca: John Wiley & Sons
Rok wydania: 2004
Stron: 256
ISBN: 9780471477129

Opis:

With real case studies and step-by-step guidance, The Relationship Edge in Business shows you how to:* Develop the right mindset-understand that personal relationships are vital to business success* Ask the right questions-discover the common ground you share with others* Do the right thing-be truthful and straightforward or you`ll undermine the goodwill you`ve worked so hard to build Acuff, president of the Delta Leadership Group, believes that everyone can succeed at any livelihood by mastering the art of relationships. Acuff, who had a long career in pharmaceutical sales, defines the three keys to "relationship edge" as having the right mindset, asking the right questions and doing the right thing. The book develops these principles and uses real-life examples to show readers what types of behavior and conversations lead to success. For example, a sales person can offer to help a prospective customer without pitching a particular product, and often, because of this "goodwill," the would-be client ends up a steady customer. An employee at a large company makes a point of treating everyone equally, sending birthday greetings to staff in different departments. When her position is eliminated, she has a number of colleagues she can ask for help in finding a new job. Acuff says that asking other people about their lives outside of work is often a crucial step in forming a lasting business relationship. He includes a list of questions designed to stimulate conversation including "What do you do when you`re not working?" "Do you actually get to see any teams play?" and "Where is your favorite place to vacation?" The author`s reliance on quotes from just a handful of people, generally not well known, is a little tiresome, but overall, Acuff`s casual, low-key writing style is appealing. The book should be particularly helpful to less experienced business people, who are more likely to try the recommended strategies than seasoned executives. (May) (Publishers Weekly, April 19, 2004)

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Relationship Edge in Business - Wally Wood,Jerry Acuff,J Acuff
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10