X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz
-16%
+ do schowka
349.00 zł
291.45 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 57.55 zł
Cena katalogowa: 349.00 zł
Dostępność: do 48h
KSIĄŻKA
Wydawca: C.H. BECK
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 189
Stron: 1266
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

25.90 zł

Rabat: 7.10 zł
Cena katalogowa: 33.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reprezentacja i reklama

Wydawca: INFOR Grupa
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 96
Format: B5
ISBN: 9788361599104

Opis:

Reprezentacja i reklama to dwa filary "obecności firmy na rynku". Od działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych, zdobywanie nowych rynków zbytu, jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.

(ze wstępu Wiesławy Moczydłowskiej)

Klienci, którzy kupili Reprezentacja i reklama wybrali również:

U schyłku starożytności. Studia źródłoznawcze. T. VII
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: 1058
Stron: 286
40.95 zł
34.81 zł
Dodaj do koszyka
Zeszyty Formacji Duchowej nr 68/2015 Błogosławiona między niewiastami. Księga Judyty
-21%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: SALWATOR
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 1058
Stron: 82
13.00 zł
10.27 zł
Dodaj do koszyka
red.Łobacz Małgorzata, red.Skrzyniarz Ryszard, red.Borowska Barbara - W służbie nauki, wychowania i wartości nr 8
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
red.Łobacz Małgorzata, red.Skrzyniarz Ryszard, red.Borowska Barbara
Wydawca: Wydawnictwo Episteme
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 11
Stron: 570
55.00 zł
46.75 zł
Dodaj do koszyka
Studia Politologiczne vol. 37
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 356
37.80 zł
30.99 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reprezentacja i reklama - Moczydłowska Wiesława, Pawlak Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Czasopisma
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10