X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek - Sto lat harcerstwa
-18%
+ do schowka
46.00 zł
37.77 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 8.23 zł
Cena katalogowa: 46.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Hausner Wojciech, Wierzbicki Marek
Wydawca: IPN
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 189
Stron: 344
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Królowa

Królowa
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016


Król

Król
Kraków 2016


Resortowe dzieci. Politycy

Resortowe dzieci. Politycy
Dorota Kania, Jerzy Targalski, Maciej Marosz
 
Warszawa 2016


Wołyń. Bez komentarza

Wołyń. Bez komentarza
praca zbiorowa
Warszawa 2016


Dasz radę

Dasz radę. Ostatnia rozmowa
Jan Kaczkowski,
Joanna Podsadecka
 
Kraków 2016


Wajda. Kronika wypadków filmowych

Wajda. Kronika wypadków filmowych
Bartosz Michalak
Warszawa 2016


Harda

Harda
Elżbieta Cherezińska
Poznań 2016

Wylecz się sam

Wylecz się sam
Megadawki witamin
Andrew W.PH.D. Saul
Warszawa 2016

Pokaz

25.90 zł

Rabat: 7.10 zł
Cena katalogowa: 33.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Reprezentacja i reklama

Wydawca: INFOR Grupa
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 96
Format: B5
ISBN: 9788361599104

Opis:

Reprezentacja i reklama to dwa filary "obecności firmy na rynku". Od działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych, zdobywanie nowych rynków zbytu, jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.

(ze wstępu Wiesławy Moczydłowskiej)

Klienci, którzy kupili Reprezentacja i reklama wybrali również:

Wrebbit Puzzle 3D Harry Potter Hogwarts Astronomy Tower 875 elementów
-26%
+ do schowka
PUZZLE
Wydawca: TACTIC
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 1058
195.90 zł
144.97 zł
Dodaj do koszyka
Rocznik strategiczny 2015/2016 Tom 21
-20%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Scholar
Rok wydania: 2016
Miejsce wydania: 189
Stron: 520
49.35 zł
39.48 zł
Dodaj do koszyka
U schyłku starożytności. Studia źródłoznawcze. T. VII
-15%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Rok wydania: 2008
Miejsce wydania: 1058
Stron: 286
40.95 zł
34.81 zł
Dodaj do koszyka
Studia Politologiczne vol. 37
-18%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wydawca: Instytut Nauk Politycznych UW
Rok wydania: 2015
Miejsce wydania: 8
Stron: 356
37.80 zł
30.99 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Reprezentacja i reklama - Moczydłowska Wiesława, Pawlak Maria
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Pozostałe » Czasopisma
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10