X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.59 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.41 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

48.72 zł

Rabat: 12.18 zł
Cena katalogowa: 60.90 zł
Dodaj do koszyka



Dostępne od: do 72h

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania

Wydawca: PWE
Rok wydania: 2015
Wydanie: 1
Miejsce wydania: wARSZAWA
Stron: 308
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: miękka
ISBN: 9788320816921

Opis:

W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy rozwoju nowych produktów, dowodząc, że postępująca globalizacja i rozwój technologii stawiają przed przedsiębiorstwem nowe wymagania, niezbędne do sprostania coraz ostrzejszym warunkom konkurencji.

Klienci, którzy kupili Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania … wybrali również:

Wach Krzysztof - Europeizacja małych i średnich przedsiębiorstw
-31%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Wach Krzysztof
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2012
Stron: 336
44.90 zł
31.20 zł
Dodaj do koszyka
Jarosz Mirosław - Suplement diety a zdrowie. Porady lekarzy i dietetyków
-26%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Jarosz Mirosław
Wydawca: PZWL
Rok wydania: 2015
Stron: 184
31.00 zł
22.91 zł
Dodaj do koszyka
Piwowarska Anna - Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie?
+ do schowka
KSIĄŻKA
Piwowarska Anna
Wydawca: HELION
Rok wydania: 2015
Stron: 192
37.00 zł
Dodaj do koszyka
Kauf Sabina, Tłuczak Agnieszka - Logistyka miasta i regionu. Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych
-25%
+ do schowka
KSIĄŻKA
Kauf Sabina, Tłuczak Agnieszka
Wydawca: DIFIN
Rok wydania: 2014
Stron: 228
48.00 zł
35.98 zł
Dodaj do koszyka
 
1
|
2
|
3
 

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania - Rutkowski Ireneusz P.
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Ekonomia » Organizacja i zarządzanie
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10