X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wartość:
Twój koszyk: Produktów (0)

Książka Tygodnia

Kodeks cywilny 2017 PLUS - zbiór przepisów
-27%
+ do schowka
79.00 zł
57.67 zł
Dodaj do koszyka
Rabat: 21.33 zł
Cena katalogowa: 79.00 zł
Dostępność: 24h
KSIĄŻKA
Wydawca: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2017
Miejsce wydania: 1
Stron: 1936
 
Dołącz do nas na Facebboku
Nasz newsletter


Szczególnie polecamy




Kukuczka

Kukuczka
Dariusz Kortko
Marcin Pietraszewski
Warszawa 2016


Food pharmacy

Food Pharmacy
Lina Nertby Aurell, Mia Clase
Kraków 2017


Sztuka zwycięstwa

Sztuka zwycięstwa
Phil Knight
 
Poznań 2016


Hygge. Klucz do szczęścia

Hygge. Klucz do szczęścia
Meik Wiking
Warszawa 2016


Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego

Dekalog księdza Jana Kaczkowskiego +CD
Jan Kaczkowski,
Katarzyna Szkarpetowska
 
Kraków 2017


Pani Einstein

Pani Einstein
Marie Benedict
 
Kraków 2017


Od oddechu do oddechu

Od oddechu do oddechu
Wojciech Młynarski
  Warszawa 2017

Dobranoc Auschwitz

Dobranoc Auschwitz
Aleksandra Wójcik
Maciej Zdziarski
Kraków 2017

Pokaz

198.55 zł

Rabat: 10.45 zł
Cena katalogowa: 209.00 zł
Produkt niedostępny

Poleć znajomym

KSIĄŻKA

Service Management Operations Strategy & Information Techn

Fitzsimmons
Wydawca: McGraw-Hill
Rok wydania: 2000
Wydanie: 3
Stron: 657
ISBN: 9780071181150

Opis:

Part I Understanding services: the role of services and the economy; the nature of services; service quality; service strategy. Part II Designing the service enterprise: new service development and process design; the supporting facility; service facility location; the service encounter; work measurement; Internet service. Part III Managing service operations: forecasting demand for services; managing waiting lines; computer simulation; capacity planning; managing capacity and demand; managing facilitating goods; service and supply chain management; vehicle routing; managing service projects; linear programming applications in services. Part IV Toward world-class service; quality and productivity improvement; data envelopment analysis (DEA); growth and global expansion. Appendices: areas of a standard normal distribution; uniformly distributed random numbers [0,1]; values for Lq for the M/M/c queuing model; equations for selected queuing models.

Recenzje i oceny

Brak recenzji!

Dodaj swoją recenzję i ocenę

Twoja ocena:

Twój podpis:
Dodaj recenzję


Znajdujesz się w dziale Książki
Aktualnie oglądasz produkt Service Management Operations Strategy & Information Techn - Fitzsimmons
W każdej chwili moźesz przejść do innych produktów z kategorii Zagraniczne » Ekonomia,zarządzanie,finanse
Zawsze możesz przejrzeć dział Nowości lub zobaczyć, co wkrótce ukaże się w naszej księgarni internetowej, czyli przejść do działu Zapowiedzi
tel/fax +81 537 65 10